Wednesday, April 23, 2014

Anwar Kata Kalau Kita Fitnah Dia Ibarat Macam Kita Makan Daging Manusia....


Anwar kata kalau dia mahu terlepas daripada hukuman penjara amatlah mudah sangat....

Dia kata hanya perlu ungkapkan kata kata " satu satunya pemimpin terbaik di dunia ialah Najib Razak dan Wanita Pertama yang paling cantik dan pandai ialah Rosmah Mansor...".

Saksikan video klip dibawah ini;




10 comments:

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Bab orang fitnah ko bising...bab yang ko dan keluarga puaka fitnah tu ok pulak.....lahanat punya B.A.B.I.

Anonymous said...

Salam Bro,aku tak selera nak makan daging manusia yang kaki peliwat.

Anonymous said...

Udah2 la tu, mcm sasau jer.

Anonymous said...

Alahai DS Anwar

Nape lah bodoh bebenor awak ni. Kalu udah awak tahu hanya dengan berkata " Najib adalah PM terbaik dalam dunia dan Rosmah adalah wanita tercantik dalam dunia " awak boleh lepas daripa dihukum penjara kerana meliwat Saiful Bahari.

Kenapa susah sangat ker awak nak kata semacam itu. Memang awak sorang paling bodoh yang tak pernah saya jumpa dalam dunia ini, sanggup masuk penjara hanya kerana tak mahu memuji musuh politik awak.

Patutlah Karpal Singh perbodoh2kan awak dalam kes liwat Saiful Bahari. Layak kah awak nak jadi PM Malaysia DS Anwar ooiiii.

Anonymous said...

Apa kena mengena, najib tidak akan menyalahkan kuasa untuk mempengeruhi mahkamah atas pujian itu. Anuar ibrahim yg dah terbukti menyalah guna kuasa sebagai
TPM dgn mencampuri siasatan polis terhadap kesnya.

Anonymous said...

tak usah merapulah anwar. sebaliknya orang yang percaya kat hang adalah pemakan fitnah yang paling busuk.
ya memang najib lebih baik tapi dari segi moral bebanding hang. ya memng rosmah lebih cantik dari bini hang. bukan hang tak pernah tengok di UM dulu? atau hang memang tak Nampak kerana hang cuma usya jantan saja.

Anonymous said...

aku tak lapaq duit hangpa sebab... teruskan.. sebab aku dah kenyang menipu rakyat, makan duit soros, makan duit haram semasa jadi menteri kewangan..bolehkah menteri buat rumah tujuh juta, mana datang duit tu..

Anonymous said...


betul, betul, betul...

Tun Anuar aljuburit maha putar alam.

terunggul namanu dalam bakul sejarah.

Anonymous said...

khaaakkk tuih bang non oi.. babi sial punya manusia

Anonymous said...

cuba dengar suara2 si bodoh yang kat bawah tu . dah lah bodoh , buta mata , buta perut & singkat akal . untuk golongan ini dan dewa peliwat , 3 words :- LIWAT TETAP LIWAT !!