Saturday, April 19, 2014

Awek Singapore Kata KJ Penakut Sebab Serang Zul Noordin....





Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

51 comments:

Anonymous said...

Anjing Rembau mana ada telur
Menang KP guna duit
Pegi mampus la !!

Bravo Tok Zul
Hehehe
Kita x perlu sorang lg "anwar" dlm BN
Kaki "main belakang" rupanya Kera Jalang KJ ni

Anonymous said...

Quality posts is the main to be a focus for the people to visit the site, that's what
this site is providing.

Here is my blog post como emagrecer rapido

tobeng said...

Aku pun nak cakap macam tu sama kj dan kuncu2 pemuda pondan.Satu benggali mati kemain nak jaga hati.Islam,Melayu kena hentam,kena hina dengan kapir mana pergi pondan2 ni?

QalamQabut said...

Aku bukan suka sangat dengan Zul Nordin ni.

Tapi aku sangat-sangat tak suka dengan KJ. Tapi orang UMNO yang sangat masyhur dengan rasuah suka dia. Aku nak kata apa...

Anak Bukit Jelutong said...

Bakal PM yang ke 8!!

Betul tu QZ.
Sikit-sikit sesama sendiri nak riuh rendah.

Fikirlah yang "standard" sikit.

Anonymous said...

Bagus jugak zul perli kj!gelaran 'menantu paklah dan anwar kedua' cukup sinis dan 'alergik' pd kj.kan dah memalukan awak pi jolok sarang tebuan!

Rosak melayu bila pm asyik suruh shut up biler bengang....tagline kj forever...hahaha



Anonymous said...

saya sokong dgn melayu berani dgn dap takut.tahniah saudaraku seislam dari singapura. kamu buka minda saya. mulanya saya sokong kj.syabas zulnordin. melayu perlu pemimpin berani spt kamu,

Anonymous said...

Bila islam dan melayu dihina anjing rembau diam membatu.takguna punya binatang.

Anonymous said...

saya sokong dgn melayu berani dgn dap takut.tahniah saudaraku seislam dari singapura. kamu buka minda saya. mulanya saya sokong kj.syabas zulnordin. melayu perlu pemimpin berani spt kamu,

Anonymous said...

Bila islam dan melayu dihina anjing rembau diam membatu.takguna punya binatang.

Anonymous said...

Bila islam dan melayu dihina anjing rembau diam membatu.takguna punya binatang.

Anonymous said...

Bila islam dan melayu dihina anjing rembau diam membatu.takguna punya binatang.

Anonymous said...

awek singapura ni janganlah sibuk campur tangan hal negara orang.jagalah hal negara sendiri.pemimpin2 malaysia ni takde kena mengena dengan awak.kami rakyat negara ni sangat marah dengan campur tangan awak.dari itu kami beri amaran kepada awak jangan sesekali GATAL2 campur tangan urusan negara ini.

Anonymous said...

Perempuan melayu ni dah rasa apa yang orang melayu kat singapura tak di hargai, just peringatan

Anonymous said...

pantek omak kau kono sumbek samo anjing lia kek ghombau,abih tu beghanakan kau ko?sobab tu menyalak memokak!

Anonymous said...

Awek tu melayu n islam
Dia bkn tegur atas nama negara
Tp atas nama islam dan melayu

Anjing2 kurap KJ akan mengamuk beb
Duit dah masyuk. Kena la kipas telur busuk Menantu Pak Lah dan Anwar II kuat sikit !!!

Anonymous said...

Anon yg marahkan awek Singapura tu lu apahal?

Dia tegur soal MELAYU dan ISLAM, di Singapura pun ada MELAYU dan ISLAM! Singapura pun asal bawah kerajaan Johor cuma Temenggong ditipu Raffles je!

UMNO pun dulu ada di Singapura. Orang bagitau yang betul tu terima je lah....

Lagi pun dah lah dia tu cun, ada semangat BANGSA dan AGAMA!

Ntah, ntah dia dulu satu sekolah sama KJ, tu yang dia bagi tau, agak nya lah.

Anonymous said...

Dok terbayang
Muka babi2 peliharaan
Dok dukung KJ masa menang KP

HAHAHAHA

Anonymous said...

Anonymous said...
I am a voter from rembau. To mp kj, if you want my vote for next election...SHUT UP, REALLY SHUT UP AND PLEASE BEHAVE YOURSELF ACCORDINGLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

KJ tau la kau byk kawan cina.
tapi tak payahlah nak cepat2 hentam melayu.
yg cina paria semua dok hentam kita..tak pernah pun hg hentam balik.
pondan.

Anonymous said...

pendapat awek sgpore tu betul... bila kafir hina Islam dan ulama Islam, KJ diam membisu... tak berani nak cakap apa... mcm budak siall... kalau tak main duit, belum tentu dpt jwtn KP Umno... orang lagi respek kat Mukhriz...

Anonymous said...

kj rembau ne amat amat sesuai jadi model ke , pelakun telemovie ke dan sekangkang dengannya dan... amat amat tak sesuai jadi ketua pemuda.. sebabnya perangai macam pondan..
tak kuasa i.....

Anonymous said...

KJ jual UMNO
ZN beli UMNO

FUCK U KJ !!

Anonymous said...

FOREVER TAG KJ TAK PASAL2 SHUT UP HA.HA

Anonymous said...

Btetul...Sebenonya mat Rembau nih! Penakut dengan Melayu dan sesama melayu je berani...Apa sumbangan dia kepada BELIA MALAYSIA...ada anda rasakan?...

Anonymous said...

Pak jibb x marah pon... tpm x marah pon.... malah menteri agama x marah yb zoll pon....

Tetiba bdak kecik kj bleh memarah plakk...

Ekekkekkeke.......

Dgn hudud dia x sensitipp..... dgn kapral dia sensitipp lakk..kikiki...

pemoda taik kucinn bebb.....ekeke

Sabo yb zoll sabo.... kita kasi cann laaa....

Pemilihan dpn kita angkat fathul bari kasi lanyak bdak oxford ni...

Gelii eden tgk kj ni weii

Anonymous said...

Woi bahalol! apa salah menegur kalau kj tu dah melampau hg pun satu tongkang dgn Kapal Singky kaa? Lahanatullah!

Aminudin Asmuni said...

kita tak boleh menghina orang yang telah mati, tapi saya tak juga menyokong kj, apa yang saya hormat zulnordin adalah keberanian dan pendiriannya yang tetap..... kj bukan seorang peminpin yang boleh memimpin dan dicontohi...

Anonymous said...

Hidup yb zull.. hidup islam dibumi tanah melayu dgn jatitidiri melayunya.

Anonymous said...

Melayu skarang ramai yang mcm Sial terutama MELAYU PEMBANGKANG!!

Agus said...

KJ kena more careful jgn jd ketika PRU 2008. Menyalak biar bertempat.

Anonymous said...

..betina ni mangsa kj masa kat spore dulu kot.. dah kena henjut kot.. or like most sprean said.. dah kena paku..

Anonymous said...

The tiger of jelutong dah poi dah. Nah mari kita sambut The kadok of rembau.
Kadok je yg bodoh ambil evangelista Regina vegina jadi pegawai politik dia.

berasiam said...

ada hamba Allah tu, masa mak mertua meninggal, pakai t-shirt aja hantar jenazah ke pusara. siang jenazah mak mertua dipusarakan, malamnya orang jumpa dia, pakai t-shirt yang sama kat hard rock. bukanlah dia mabuk2, cuma mesyuarat dengan beberapa orang cina dari singapore.

rasa2 zul nordin pun tahu cerita ni dan siapa orangnya. tak baik sebut nama, nanti aib plak.

tweet zul nordin tu mungkin sebab zul nordin pun terlibat dalam merangka cadangan undang-undang persendirian ke arah pelaksanaan hudud di kelantan. sebagai salah seorang yang mungkin terlibat, atau mempunyai rakan-rakan akrab peguam yang terlibat, semestinya kematian karpal sesuatu yang dirasakan mengejutkan. maksudnya Allah mempermudahkan usaha mereka yang merangka cadangan itu. Apa salahnya sampai nak sound tak tentu hujung pangkal.

Akan datang, kalau mr. shut up masih berkuasa, semua yang terjadi tak boleh kaitkan dengan Allah agaknya.

Ahmad Albab said...

Bayangkan kalau KJ digugurkan dari kabinet.. Satu lagi parti akan ditubuhkan.. Walaupun KJ masih kurang pengaruh.. Namun siapa tahu perancangan dia..

Anonymous said...

Syabas yb zul nordin..

Kepada kj (menteri belia & sukan, ketua pemuda umno, ahli parlimen rembau n9, menantu pak lah) anda telah gagal.

Fakta

1) tidak hadir ' selawat perdana' di putrajaya pada 21/3/2014 bersama PM. selaku 'pemuda umno' anda wajib bersama PM di hari tersebut. Yb. Mukriz (MB kedah) "pemimpin muda" pun ada... orang muda islam di malaysia malu dapat " ketua pemuda umno" yg "malas" bab2 agama.. patutla anda "shut upp" dkt zul nordin...kj anda gagal... degar cite bru nak bt "selawat" time hari belia nnti...haha...

2. rekod disiplin umno (kj)bersalah "rasuah " . masa lawan tiga penjuru khir toyo' mukriz' kj rebut ketua pemuda umno dulu.

3. Masih Gagal menarik org muda masa PRU 13.

minta Dato' Najib 'rehatkan' kj dri memegang jawatan. bgi duduk dkt parlimen jew.....

Anonymous said...

Pergh !!! Tu dia
PATI dr Rembau
Hahaha

Cth anjing kurap belaan KJ
Menyalak dah

Kita tunggu lg
Mana anjing2 Rembau yg lain
Takkan sekor jer kot
Kalau sekor, takkan KJ buleh menang!!

Anonymous said...

Bila KJ perasan dan syok sendiri kata BN xperlu orang macam Zul Nordin rupa-rupanyha dia xperasan ramai pemilih dan rakyat Islam Melayu yg mmg xperlu pemimpin yg PENGECUT macam dia.

Perasan KJ tindakan dia betul tetapi message dia kepada Zul Nordin hanya mempamirkan betapa pengecutnya pemimpin LOW CLASS si KJ ni rupa-rupanya.

KJ mmg ada potensi utk ambil alih tempat Nik Ajis dan Hadi Awang yg cuma pandai untuk ambil hati pemimpin Cina yg terang-terang anti Islam dan bangsa Melayu.

PENGECUTTT !!!!

zethro said...

Anuwar = Pondan tua
KJ = Pondan muda

Kesimpulan: KJ = Anuwar II

Sebelum dia jd mcm Anuwar skang ni adalah lebih baik talkinkan dia dr arus politik negara awal2. Sekian

Anonymous said...

Bagus lah KJ hentam penyamun tarbus ZN. Itulah ug diperlukan oleh pemuda UMNO.

QalamQabut said...

Yang diperlukan oleh Pemuda UMNO hanyalah upah. Nak susun kerusi pun kena upah. Sanjunglah ketua kamu tu...

QalamQabut said...

Bagus juga jika ada sesiapa boleh jemput menantu Pak Lah tu baca tulisan Zul Nordin di sini:
http://zul4kulim.blogspot.com/2014/04/belasungkawa-mr-karpal-singh.html

Anonymous said...

KJ.. cnth melayu sial yg x guna
Lg layak mampos dlm alphard dr KS

KS memang dah kapir, kita akan sentiasa berjaga2
Tp KJ ada ciri munafik, musuh dlm selimut. Cukup bahaya !!!

Anonymous said...

Bagus KJ, aku tak suka umnok ni, tp aku suka org yg ada perinsip dan berpelajaran mcm dia ni, ada otak nak pikir.
Bab kematian ni pon babi2 macai umngok nak politikkan juga. Ni bab kematian la dol, hormat sikit la perasaan ahli keluarga dia. Nabi pon tau hormat mayat org yahudi lalu depan baginda. Korang ni nama je org islam,perangai lg teruk dr yahudi...!!!

Hasan tiger

Anonymous said...

Org PR mampus, tau pulak nak mintak hormat
Org BN meninggal, ckp mcm sial

Woi menatang Hasan
Kalau lu ada telur, turun mai shah alam !!!

Anonymous said...

bangang ko apo anon ni merepek, aku duk shah alam la, satu shah alam kona sapo hasan tiger. budak ingusan pegi main jauh-2 la. den suh bomoh tampar jo ekau ni..!!

hasan tiger

Anonymous said...

Betol.klu ada teloq mai shah alam.menatang haramjadah!!!

Anonymous said...

Hasan tiger tu ape????
Spesis kerapu harimau ke???
Kahkahkah...hang ingat org gerun ke...ptuihhh

Anonymous said...

bahlul rupa-2nya org umngok dlm ni, ekau ingek shah alam tu bapak ekau yg punyo ko? tu la org umngok ni, harta rakyat dibuek mcm harta sendiri, dongar jo namo hasan tiger, semuo kocut tolor, pi gantung la buah ladung ekau tu !!

hassan tiger

Anonymous said...

Ooo hassan Tiger.. yg jaga kelab gay tu ka.. memang la aku tak kenal. Aku bukan gay.

Anonymous said...

Hasan Tiger mak dia berjimak ngan rimau ke.. Pukimak anjeng samseng melayu haram jadah, boleh pegi mati