Sunday, April 13, 2014

Breaking News..! Anwar Jatuh Bilik Air Sekarang Koma...?

Jika benar berita tersebar dikalangan Whatsp group pimpinan PKR, marilah kita semua mendoakan Allah swt lindungi Anwar semoga dia cepat sembuh.

SUMBER berita di SINI

Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

22 comments:

Anonymous said...

Ini adalah cara dia nak dapatkan simpati....atau helah dia nak lari hukuman...dengan alasan untuk kejerman betulkan tulang belakang pungkuk tu......orang tua penipu.....

Anonymous said...

saman sabun ...
saman tukang pasang tile ...
saman peniaga jual selipar ...
konspirasi UMNO ni ...

Anonymous said...

doakan dia semiga lamvat mati ... san mati denfan azab yang pedih .... sebagai petunjuk kepada kezurjanaannya .... amin.

Anonymous said...

auta lama pun dah muncul..dah dekat nak p sg.buluh...datanglah sakit.
x pyhlah nak perbodohkan rakyat..pencacai je yg angguk percaya...

Anonymous said...

Doa sembuh apa ke jadah? Kalau betul, alhamdulillah... Kalau tak betul, Kira harap akan jadi nanti, insya'allah...

Anonymous said...

Moga cepat sembuh dan kembali mengegarkan politik malaysia..takdo anwar tak best lah..nti paper takdo berita nak buat plak....he2

Anonymous said...

Moga cepat sembuh dan kembali memporak gandakan masaah malaysia..klau takdo anwar...nnti papaer takdo berita plak nak lapor...hehe

Anonymous said...

Moga cepat sembuh dan kembali memporak gandakan masaah malaysia..klau takdo anwar...nnti papaer takdo berita plak nak lapor...hehe

Anonymous said...

Wayang ala MGR (Tamil movie) dah bermula. Ini taktik nak lengahkan hukuman masuk Kajang Hilton jer...memang auta kareh!

Anonymous said...

Kehendak Allah swt

Cencaluk said...

Salam,

Bukan saya nak fitnah atau memburukkan anwar tapi sedarlah semua ini hanya lakonan anwar untuk mendapatkan simpati atas hukuman penjara 5 tahun.

Tengoklah bila dapat pengurangan hukuman penjara bangunlah dia dan terbang merata dunia dan memburukkan Malaysia semula.

JANGA PERCAYA DENGAN PENIPUAN ANWAR INI.

SUDAH BANYAK KEROSAKAN YANG BELIAU LAKUKAN JANGAN TERMAKAN DENGAN STRATEGI BARUNI.......

Anonymous said...

Nak lari dari penjara Kajang lah tu

Anonymous said...

Sebusuk mana hati ANWAR terhadap UBN dia tetap seorang HAMBA ALLAH..mari lah kita doakan ALLAH sembuhkan ANWAR serta bukakan Hati ANWAR untuk jadi HAMBA ALLAH YANG SOLEH dan semoga ALLAH menghilangkan rasa HASAD DENGKI DAN DENDAM ANWAR terhadap UBN. Sesungguhnya ALLAH maha mengetahui dari apa yang kita Ketahui. AMIN

Anonymous said...

Mudah2andi percepatkan nyawa nya di cabot!!

InsyaAllah Amin.....

Anonymous said...

Mampos lagi bagos...

Anonymous said...

Astaghfirullah.... amatlah sedih melihat komen2 yang telah di paparkan di sini. Janganlah kita mempunyai sifat yang sebegini. Sebagai seorang yang berpegang pada ajaran agama Islam, hapuskanlah sifat yang 'keji' ini. Seharusnya kita sama2 mendoakan kebaikan buat sesama Muslim. Biar sejahat manapun insan itu, kita tidak tahu bagaimana dia akan berada di akhir hayatnya nanti. Apakah seorang yang zalim itu pasti akan ke neraka dan apakah seorang ustadz atau alim itu pasti akan di masukkan ke dalam syurga? Kita tidak tahu di mana kita bakal berada nanti. Maka itu sama2lah kita mendoakan kebaikan di antara sesama Muslim. Seandainya dia telah melanggar hukum2 Allah, biarlah Allah sahaja yang menghukum dia nanti.Kita tidak berhak menjatuhkan hukuman seperti yang telah di lemparkan ileh individu2 yang telah menyumpah dan memaki dengan begitu sekali.
Cuba bayangkan seandainya ada di antara anggota keluarga anda yang mengalami keadaan yang sama. Apakah kita akan mudah menerima kata2 yang seperti telah terpapar di sini? Paparkanlah sifat saling mengasihi di antara sesama Muslim dan jauhkanlah perasaan yang kurang baik ini. Kita berserah sahaja kepada Allah untuk kebaikan di antara sesama Muslim. Beristighfarlah sebanyak mungkin... semoga Allah mengampuni kita juga. Aamiin

Anonymous said...

Mampoa anwar ni aman malaysia ni...so g mampos la peliwat tua ni..

Anonymous said...

G mampos la kau peliwat tua...

Anonymous said...

Kini tibalah giliran Anwar pula mendapat Kifarah di dunia ini. Agak2 ada tak dia nak minta maaf pada semua penyokong2 dia selepas ini.

Anonymous said...

Kini tibalah giliran Anwar menerima Kifarah dari Allah. Agak2 sempat ke tak dia nak mohon maaf kepada semua pencacai2 dia ni. Tapi kalau dah koma, susah sikit lah. Apa2 pun gua tak pasti sama ada berita ini benar atau pun tidak. Harap2 mendapat pencerahan selanjutnya.

annonimos said...

Kalau ini permainan dia nak elak masuk jel...memang dajjall lah dia.

Kalau benar dia jatuh.....ini kehendak Allah belaka.

Kita kia hukuman Allah pd dialah...atas apa yg dia lakukan..

Anonymous said...

Auta je...