Sunday, April 27, 2014

JENG... JENGG... JENGGG....!! Kenapa Anwar Pegang Tangan Sabu Penuh GRIP...? Apa Kes Ni...?


9 comments:

Anonymous said...

tangan tu memicit lengan, mata tu tajam memandang sesuatu, cuma mata mat sabu je sepet tapi pandang benda yang sama, apa yang dipandang tu mesti bontot punggung kaur kaur yang menyelerakan dengan pakaian Punjabi, mesti mak cik mak cik tengah membongkok menabur bunga atau merenjis air, dan sudah benda ini berselera pada mamat berdua ni, asalkan jangan makcik kaur yang dah pencen sebab makcik ni banyak daging lebih, tak selera pulak..

Anonymous said...

Anwar dah terlalu gersang. Boleh semalam dgn mat sabu pun jadilah. Eloklah sorang peliwat sorang lg kaki balas bini org.

Anonymous said...

Ada makna tu... bukankah Si MAt Sabu ni yang gelarkan Pak Sheikh Aljuburi..melekat gelaran tu sampai kiamat.

Anonymous said...

Ditakdirkan Hj Hadi, maka inilah muka yang akan menggantikan tempat ulama itu untuk memimpin sebuah parti berteraskan Islam. Layakkah muka syabu itu menjadi pemimpin parti Islam Malaysia??

Apalah bodoh dan bahalolnya orang orang PAS yang tak kenal mana satu kaca dan mana satu intan !!??? Tak aku sangka bahawa Ahli pas terdiri dari bahgal dan kaldai

Anonymous said...

....mamat tu stim dengan orang yangmengelar diri dia ' aljuburi' sekarang ni ko orang tengk betul muka mat sabun sikit gementar takut jadi mangsa rakus aljuburii...

Anonymous said...

Eloklah tuh...Sabu bg gelaran AL JUBURI pd ANUwar...
Nuor bg gelarang AL KHALWATI pg Sabu....
Skrg depa neh AL KHIANATI NEGARA

Anonymous said...

NUAL DLM BAHAYA ,,,NAFSU MENGOLODAK .........MCM MAT GIAN JUGA BILA LAMA TAK ''HIGH''

Anonymous said...

Mat Sabu malu tapi mauuu...

Anonymous said...

Agaknya dia berkata grip englau ada macam ni tak ?