Thursday, April 10, 2014

Lihat Foto Ini... Apa Komen Anda...?


12 comments:

QalamQabut said...

Suka hati aku lah nak letak kat mana pun! Yang korang sibuk jaga tepi bumper aku apa pasal!

Anonymous said...

Masukkan kat tv3 , suruh mereka jawab cara terbuka dalam tv3 dan apa alasan SPAD dan tindakan pada pegawai nya

Anonymous said...

Teladan yang HARUS tidak patut dicontohi... Ambil tindakan segera walaupun dilakukan oleh anggota sendiri.

Anonymous said...

"ORGANISASI KURANG UOAYA"

Anonymous said...

bagus...mungkin pemandunya cacat

Anonymous said...

Patut kita ludah driver kenderaan ni ramai2. SPAD tak suruh dia parking kat tempat tu.

Anonymous said...

Pemandu SPAD tu yang otak OKU...kesian la kat dia...

Anonymous said...

Kurang ajar
SPAD samseng !!

Anonymous said...

mempunyai kelulusan untuk menjadi seorang pegawai.tetapi kurang pendedehan oleh pihak JPJ/spda tentang semasa dalam latihan.harap hantar mereka-mereka ini bagi mengikuti semula kerusus yang berkaitan,supaya nanti tidak dipanggi L.....?.

wazi said...

berat sungguh kes nih.. otak ada.. akal kosong

Anonymous said...

Mereka yang cipta undang undang...mereka juga lah yang engkari undang undang....kesallllll !!!

Anonymous said...

memang sampah