Friday, April 18, 2014

Persendakan Dan Permainkan HUDUD...! Pimpinan PAS Harus Bertaubat Selepas Karpal Singh Mati....?

Harimau Mati Meninggalkan Belang.....

Karpal Singh mati meninggalkan "tag line" Langkah Mayat Aku Dulu jika PAS mahu menubuhkan negara islam dan melaksanakan Hudud. Mendiang kekal dengan pendiriannya dan dia tegas!

Sehinggalah Karpal menghembuskan nafasnya yang terakhir di bumi negeri Perak, negeri yang ada Sultan, dan mendiang berani "lawan" Sultan Perak. Tiada Kompromi...

Apakah pucuk pimpinan PAS masih mahu terus tunduk dengan pendirian DAP yang tak pernah sekelumit pun dalam naluri mereka mengizinkan 'dasar perjuangan' PAS...?

PAS dan DAP bekerjasama diatas landasan politik mereka dengan PKR. Hakikatnya ahli ahli akar umbi PAS menyertai parti itu kerana percaya dengan kunuuuuuunnya PAS memperjuangkan islam. Tetapi malang sekali kita dapat menyaksikan setiap kali mendiang Karpal bersin maka setiap kali itulah pimpinan PAS menikus!

Blogger MIK menyokong penuh apa yang dikatakan oleh sahabat blogger otai di SINI. Apa pula pandangan anda semua...? Sampai bila PAS mahu bertopengkan perjuangan islam....?



21 comments:

Anonymous said...

Syaitan beragama Islam Tua Kutuk bernama N.ajis bila pulak??

Lebih cepat lebih baik!!!

Anonymous said...

Melayu PAS peuang islam ke..islam mreka cuma untuk mengabui matapenyokong bangang meekashajaini terbukti pabila semaam di persidangan Adun negeri Selagor..PAS gagal menunjukkan pendirian sebenar mereka sewaktu ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Barisan Nasional (BN) mengusulkan agar Dewan Negeri Selangor menolak tuntutan Gabungan NGO Malaysia (Comango) untuk hak kebebasan orientasi golongan lesbian, gay, biseksual dan transgeder (LGBT) dan murtad, Pas bukan sahaja tidak menyokong malah berbahas menentangnya.

INI LAH DIA RPA BENTUK EBEAR PERJUANGAN MELYU PAS YAG MENGATKAN MEEKA TERLEBIH ISLAM DAIPADA ORANG LAIN.

Anonymous said...

PAS bermainkan sandiwara Hudud lagi setelah PAS sedar bhw orang Melayu sudah benci dgn PAS yg membenarkan kalimah Allah diguna oleh DAP dan menikus apabila orang melayu di Penang dan Selangor dihalau.

Anonymous said...

Sakit hati tengok gambar ni...bila di gula2kan melayu pas yg terlena dgn angan2 ... nik aziz terkilan kapal tak dapat hidayah... saya terkilan nik aziz lebih rela tak nak bersatu dengan umno yg sebangsa dan seagama. Dimana letaknya kewarasan nik aziz? hati kita perlu ikhlas setiap kali baca al fatihah...mohon Allah tunjuk jln yg lurus jln org2 yg Allah kurniakan ...bukan jln orang2 yg Allah murkai...dan bukan jln orang2 yg sesat.... .

Anonymous said...

tuuu haaa. masa sambut birthday kau tu, kenapa tak tarbiahkan si kapal mengenai hudud. pandai ko pun allah taala yang bagi, bukan diri ko sendiri. itu sebab bila orang dah mati baru nak cakap kata kesal sebab tak sempat bagi kapal faham tentang hudud. serupa macam gangster melayu , bila keadaan dah teruk, datanglah mereka sambil mengepak dan berkata ' kalau aku ada kat sini, tak jadi macam ni'. lebih baik dok diam daripada bercakap melalut lalut.

Anonymous said...

otak UMNO letak dilutut.. https://www.facebook.com/suararakyatpage baca dan dengar penjelasan karpal berkenaan negara Islam. Jangan jadi orang yang busuk hati sangat. percaya bulat2 yang dilapor media berat sebelah

Anonymous said...

terkilan tak sempat tarbiah karpal ok lagi.... jng bila dah masuk dalam baru terkilan sbb tak sempat mohon maaf pada berjuta orang melayu yang di kafirkan..naya tu boh..naazubillah ..

Anonymous said...

Pas dgn perjuangan dia,apa masalahnya..sape2 nak sokong,sokong le..kalau tak mau sokong terpulang pada diri sendiri..kita sebagai warga negara boleh pilih sapa2 yg kita suka..kalau nak pilih dap pun tak da masalah sbb negara kita ada perlembagaan..kalau tak paham baca le perlembagaan..saya tgk pas,dap atau lain2 parti tak da amal konsep ugut,tindas rakyat tapi kalau amnok ada..jadi tepuk dada tanya le selera..masalah hudud tu biar pemimpin2 islam yang tanggung baik pas,pkr dan terutamanya amno krn amnok memerintah negara..dalam Islam hudud wajib jadi terpulang le..zaman Rasulullah dulu tak da pun pakar undang undang yang ada ijazah master phd tapi hudud berjalan lancar jadi zaman sekarang yg serba canggih rakyatnya hebat2 jd dh tentu tak da masalah..tapi kalau dah hati buta sama mcm kafir nak buat mcm mana..saya rakyat biasa jadi selamat le kot dari di soal d akhirat nnti..kot2 le selamat hehehe..

Anonymous said...

Sheikh Kapaluddin The Great. Pejuang Islam PAS Sepanjang Zaman.

Nik Aziz dan Ustaz2 PAS tak perlu terkilan kerana Kalimah Allah is free for all.

Apa sahaja yang PAS buat semua botol.

Anonymous said...

Kepala lutut hampa..amngok pun tolak hudud!!!ini nak cerita kafir tolak hudud pulak..sama la dgn pemilik blog ni otak letak kat ponggong..benggong!!!

Anonymous said...

Tu lah si tua yang kata Sambutan Maulidul Rasul tu bidaah. Yang dia sambut Maulidul Mursyidul PAS boleh pulak.

Anonymous said...

islam akan menjadi 73 golongan yang sebenar benar nya satu saja iaitu yang berpandukan al quran dan hadis nabi, mungkin parti pas adalah dalam golongan yang dalam 72 nauzubilah minta minta jangan. harap ulamak ulamak pas balik ke asal pejuangan mereka jangan ikut pemimpin yang ada dalam pas yang lari dari al quran dan hadis.

Anonymous said...

persidangan Adun negeri Selagor..PAS gagal menunjukkan pendirian sebenar mereka sewaktu ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Barisan Nasional (BN) mengusulkan agar Dewan Negeri Selangor menolak tuntutan Gabungan NGO Malaysia (Comango) untuk hak kebebasan orientasi golongan lesbian, gay, biseksual dan transgeder (LGBT) dan murtad, Pas bukan sahaja tidak menyokong malah berbahas menentangnya.

Betul tu dah banyak sgt terpesong..



salim hasan said...

WALAUPUN KARPAL SUDAH TIADA ,AURA NYA TETAP MENGHANTUI DAN MENAKUTKAN PAS DALAM MIMPI MEREKA,INI KERANA KEHEBATAN NYA MENIKUSKAN PAS KETIKA BELIAU TERBATUK DAN TERBERSIN

Anonymous said...

Jgn juga terlalu banyak baca harakah

Anonymous said...

Apa pendapat kamu bila nik aziz kerap kluarkan fatwa ikut suka...ikut selera...nik aziz membiarkan peliwat penzina...dgn bukti video lagi...takkan nak nafi. Sunnah bukan setakat pakai serban, ... cara selesaikan masalah ummah yg berbeza pendapat pun perlu ikut sunnah...bkn tak habis2 label umno itu ini mcm nik aziz buat seolah2 dia Tuhan... mengadili musuh dia masuk neraka dan yg sokong dia masuk syurga. Sungguh angkuh... Hanya Allah yg tahu sejauh mana keimanan kita.

Anonymous said...

Ha...ha...ha...hantu singh!!!

Anonymous said...

Maulidur rasul x boleh sambut.... Tapi dia sambut birthday kat rumah karpal...

ars said...

Korang semua jgn bnyk songel, sokong sudah

Anonymous said...

Bila buat post mortem tak jumpa hati dan perut ....... Dan juga bila bedah otak, tak jumpa otak.......

Anonymous said...

Dalam AlQuran Allah ada berfirman bahwa sekiranya kita benar2 bertaqwa ALLAH akan beri petunjuk hingga kita dapat bezakan antara kebenaran dan kebathilan. Aku yakin pada semua yang disampaikan oleh ALLAh dan aku yakin akan janji2 ALLAH...dengan ini aku nampak hanya sedikit dalam PAS yang benar2 bertaqwa.