Saturday, May 17, 2014

Ada Blogger Dedahkan Sejarah "BERSEKEDUDUKAN" Dyana Bersama Ex Boyfriend Fairuz Azhan...

PENDEDAHAN SAHABAT BLOGGER DI SINI

6 comments:

anti kominis dan DAPpigs said...

Aku harap pengundi Islam dan Melayu kat situ tolak 'Betty Na' ni....namanya saja melayu, perangai sebijik babi-babi dalam kandang DAPpigs tu. Kalau betui lah 'Betty Na' ni buat kerja tu, aku tak heran sebab depa tu semua jadi kan BABI sebagai ikon depa. Babi tu semua depa pulun jadi perangai pun ikut lah perangai BABI.....kharrk ptuiihhh

Anonymous said...

@anti kominis dan DAPpigs: bahasa melambangkan bangsa. tu ka ciri2 Melayu Islam yg kononnya mempertahankan hak2 bangsa sendiri. agama hg tu mmg ajar umat dia cakap cam tu? kah kah kah...

Anonymous said...

Geli la aku dgn bdak kecik ni.....

Anonymous said...

Babi tetap Babi!!

Hang!! Hang!! Peler Hang!!!

Anonymous said...

Umngok dan fitnah berpisah tiada. Itu la hakikat parti bacul yg akan ditumbangkan sudah nampak akan kekalahannya. RIP bn/mca .

Hassan karpal

Anonymous said...

PKR dan liwat jantan jambu berpisah tiada...
PAS dan seks bini org berpisah tiada..
DAP dan babi berpisah tiada.....
majulah PR....!!!