Wednesday, May 14, 2014

Apabila Mat Said Glamour Maka Anwar Ibrahim Pun Bikin Wayang Nak Glamour Juga....!!

Sebelum MIK meneruskan ulasan cer perati tengok gambar tu... Tangan Anwar kat mana...?

Sehari dua yang berlalu kisah kemelut politik UMNO Terengganu berjaya menguasai dunia pemberitaan samada media perdana mahu pun media baru. 

Seperti bom meletup di Malaysia apabila drama mengenai jawatan Menteri Besar Terengganu sangat panas dan watak watak yang terbabit menjadi FOFULAR!

Padahal pada hujung minggu lepas hari Sabtu dan Ahad seluruh negara berpeluang menyaksikan aksi aksi lucu badut badut sarkis PKR dalam drama mereka bergaduh sakan, bertumbuk pada pemilihan pimpinan PKR menerusi Kongres Tahunan parti itu.

Cerita cerita panas berserta foto foto dan rakaman video pergaduhan ahlol ahlol tolol PKR tak bertahan lama... Semua tumpuan media telah beralih kepada UMNO Terengganu.

Tiba tiba malam tadi Hero Tamil yang pandai menipu dan berlakon muncul untuk menganjing dan mengemis simpati sekaligus mahu mendapat perhatian media... siapa lagi kalau bukan Bapa Pembohong Malaysia Nombor SATU, Anwar Ibrahim.

Tersebarlah berita menerusi laman sosial Anwar berlakon terlibat dalam kemalangan jalanraya. Ini semua hanyalah taktik mahu melengah-lengahkan perbicaraan kes liwatnya....

Eksiden la kunuuuuun alahaiii....!!

Bijak sungguh lakonan Anwar menarik perhatian umum kepada dirinya setelah hampir 72 jam seluruh tenaga kerja media tertumpu kepada Mat Said di negeri penyu bertelor....

Blogger MIK sekelumit pun tak percaya kalau kalau mahu dikatakan berita ini mencemaskan. Hakikatnya apa sahaja yang melibatkan Anwar sememangnya BOHONG... BOHONG... BOHONG... [bunyikan macam lagu Najwa Latif - Kosong..., Kosong...., Kosong....]


Teringat kisah lakonan ini, tak mampus pun dia..!! Lu Fikir La Sendiri....!!!

11 comments:

GAP KEMBALI said...

SAKIT SAKIT PUN STIM GAK.. PUNDEK PUNYA LAHABAU !

Anonymous said...

dia seduk idea p.ramlee dlm madu tiga.Nanti bila geng2 yang bertumbuk dan baling kerusi masa pemilihan parti tengok...mereka semua pakat ckp kesiaann...terus tak jadi nak komplen.

Anonymous said...

Eksiden sikit pun nak kecoh. Ada aku kisah.

Anonymous said...

Matinya Lahabau ni bukan dikemalangan jalan raya tapi disambar petir

Anonymous said...

sekuku hitam pun tak percaya. kalau dia mati pun susah nak percaya kecuali tgok dgn mata sendiri dia masuk kubur

Anonymous said...

Ada nurse kt depan tu...hero tamil x tahan uh anu bengkok mula aktif....kahkahkah...

Anonymous said...

yang penting totey bengkok masih berfungsi...nanti senang nk toron jambu lain

Anonymous said...

Nak buat alasan untuk tangguh lagi lah ni......

Anonymous said...

Mr porno sudah mari...

Anonymous said...

Sah penipu. Mana gambar kereta dia yg xsiden tu? Selalunya kalau xsiden, gambar tu la keluar dulu. Alamak,silap strategy. Mampus pengarah strategy.

Anonymous said...

malang tak berbau , kita jgn riak menongkat langit takbur dgn kuasa allah. nnt kena kat diri sendiri baru tau !

hassan tiger