Wednesday, May 21, 2014

Brader Teluk Intan Nie Hati Ngang Berani Bikin Petugas DAP Dyana Kecut Perut Beb....! Pemuda UMNO Boleh Buat Macam Nie...??

Blogger MIK sangat sangat terpegun menyaksikan keberanian Brader Teluk Intan ini yang sergah dan mengganggu petugas petugas kempen untuk Dyana petang semalam....

Walaupun hanya seorang diri Brader ini terus menerus menyakat petugas petugas DAP yang berkempen untuk calon mereka... Saksikanlah video klip dibawah ini;



10 comments:

Anonymous said...

syabas orang melayu kpg padang tembak, kalau boleh kita halau semua orang DAP KOMUNIS dari negara Malaysia.

Anonymous said...

BRAVO!!! BRAVO!!! BRAVO!!! Join brader ni beribu kali lebih baik daripada melihat muka melayu penjilat DAP!!!

Anonymous said...

Kalau sayapun, DAP berani masuk kampung saya berkempen, saya akan menentang juga.

salim hasan said...

PATUT BRADER NI YG JADI KETUA PEMUDA UMNO ,BUKAN KP UMNO SEKARANG YG PENAKUT KAT CINA

Anonymous said...

Brader samseng. Jijik betul.

Anonymous said...

Ko blom tengok samseng bertopeng prk..
Lagi maha jijik

Anonymous said...

Panas jugak bontot kamu, ingat ada cooler 24/7.

Kamu ni tak cukup vitamin ni otak kamu.

Huh, kes kronik!

Anonymous said...

Aku Doa kan bro nih panjang umur murah rezeki dan terus berjuang.....sorang sorang pun dia selamba je tidak mengalah.

Socai socai melayu tu pun panas bontot dibuat nye.

Semangat yang kental.

Amin

Anonymous said...

aku teringat pakcik aku yg dah lama meninggal tahun 2000an lalu, ada cerita waktu darurat komunis di daerah teluk intan dan sekitar, dia dgn kawan-kawan nya orang kampung tempur secara gerila lawan cina komunis. nampak rakan nya mati di bunuh oleh komunis pada waktu malam di hutan tempat sembunyi dari komunis, datang rasa amat marah pakcik aku hingga beliau dapat pula hayun pedang bunuh lebih dari 3 komunis cina. menurut pakcik keadaan masa itu amat gerun. akhirnya malam tu org kampung dapat halau komunis sementara waktu dari kampung. pedang yg banyak tumbangkan orang tu waktu dlm simpanan pakcik selalu berbunyi di tengah malam. tapi sekarang tak tau dah kemana bila tanya sepupu yg lain masing-masing tak mau bercerita lagi pasal pedang tu. allahualam

Anonymous said...

tabik spring kat brader ni..klu ada 100 org mcm brader ni kompom cinabeng & pariah dap ni tak angkat muka...