Thursday, May 22, 2014

Dyana Kata Dia Lemas Dalam Kebaikan Yang Diberikan Oleh Kit Siang.... Dyana Bercinta Dengan Kit Siang...??

Sungguh syahdu dan romantisnya kata kata yang diluahkan oleh Dyana terhadap Kit Siang...;

Hatiku merasa tenang..
Kau berikan ku segalanya tanpa ku pinta...
Aku lemas dalam kebaikan yg kau berikan hingga lupa siapa asal usul diriku yg sebenarnya...
Sungguh kata pepatah Cina : "Cinta itu buta dan kerana cinta ku rela gadaikan segalanya keranamu.."

Patutlah Kit Siang beria-ia dan bersungguh sungguh mahu menobatkan budak ini sebagai Ahli Parlimen DAP...! Ada udang disebalik mee udang...??

19 comments:

Anonymous said...

aku tak tau nak ckp apa lagi dah....kalau masih ada pengundi melayu yg dok pangkah dap hari ngundi nanti....cuma aku nak merayu sgt2...tolong jangan bagi 1 undi pun pada dap

mae said...

mcm dh agak ....

Anonymous said...

Aku dah kata, dia suka kote kulup dari kote yang kena sunat. Akidah dah hancur.. ..menolak hudud... Kufur.. .

Anonymous said...

Siapa mangkuk lagi sekor sebelah Doyokna ni ...

Anonymous said...

Nak termuntah aku dgn melayu sorang ni...

Anonymous said...

inilah BETINA2 Melayu akhir zaman..

Nauzubillah dr ktrunan aku tercampur dgn betina2 jenis ini..

Anonymous said...

Jangan marah dia saja nak bagi Lembu-lembu PAS naik jealous (Naik angin), budak ini dah tak tahan selalu kena mengurat ( Tah-tah kena raba apa) dengan lembu-lembu tu. Tapi kalau dia syok dengan apek tua tu apa salahnya dah asal usul macam tu, boleh jual beli .

Anonymous said...

Giloooo..

Anonymous said...

Kerana budi
tergadai ______..

i. bangsa
ii. ugama
iii. maruah
iv. 'body'.

a. Jawapan i,ii,iii,iv
b. Jawapan iv,iii,ii,i
c. Jawapan semua di atas
d. Jawapan i,ii,iii,iv dan a,b,c

Anonymous said...

oooHhhh puhlease Dyana ...
geli aku baca

Anonymous said...

Orang Islam Perlu Cerdik

1. Jangan marah kepada DAP bila DAP tolak atau bantah perlaksanaan Hudud ... sebab DAP itu diterajui oleh orang kafir.

2. Jangan marah kepada MCA bila MCA tolak atau bantah perlaksanaan Hudud ... sebab MCA itu diterajui oleh orang kafir.

3. Jangan marah kepada Gerakan bila Gerakan tolak atau bantah perlaksanaan Hudud ... sebab Gerakan itu diterajui oleh orang kafir.

4. Jangan marah kepada MIC bila MIC tolak atau bantah perlaksanaan Hudud ... sebab MIC itu diterajui oleh orang kafir.

5. Jangan marah kepada Pas bila menyokong pihak2 yang tolak dan bantah Hudud ... sebab itu saja cara Pas cari makan.

6. Jangan teruja bila Pas kata nak laksana Hudud di Kelantan ... kerana benda itu tak akan menjadi selagi Nik Aziz hidup, Hadi Awang hidup, Mat Sabu hidup, Lim Kit Siang hidup, Lim Guan Eng hidup dan Anwar Ibrahim hidup, walau pun Karpal Singh sudah kembali ke rahmatullah untuk meneruskan perjuangan " over my dead body for Hudud and Islamic State " di alam akhirat.

Celek lah wahai orang islam. Buka lah minda kamu wahai orang islam.

1. Islam bukan duduk pada serban dan jubah, juga bukan pada kopiah putih dan janggut.

2. Islam juga bukan duduk pada bibir yang pandai hafal sebaris dua surah dan hadis.

3. Islam tidak duduk pada bibir yang pandai menyebut istilah2 dalam bahasa Arab.

Sedar lah wahai orang islam 3 perkara ini sudah digunakan secara maksimun oleh musuh islam untuk menghancurkan perpaduan umat islam.

Islam adalah agama. Islam adalah kepercayaan. Islam adalah satu cara hidup yang mendidik dan membentuk manusia hidup sebagai manusia seperti mana yang dimahukan oleh pencipta manusia itu sendiri.

Anonymous said...

bukan diyana..tu yg kecik sebelah pun sama berada mana2 dimana diyana pergi..

Anonymous said...

LKS tu koteh dah tak naik dah. Rasa selamat lah pi mana-mana pon dgn orang tua ni.

Cerita wanita dan puteri UMNO Baru tu tak cerita ke? Acap kali mendengar jer ketua tu dan ni kaki miang, nak mengoda 24 jam tak kira dah kahwin ke belum.

Nak tutupkan mata kalian, acap kali buat rombongan berjalan-jalan jauh kat dalam dan luar negara. Lama kelamaan cubaan menggoda tu selain kata-kata manis, wang RM, hadiah ni dan tu, jawatan ni dan tu pasti berjaya. Tu taktik dan perangai pejuang Melayu UMNO Baru.

Tak percaya? Dah jadi buah mulut semua orang pon setiap kali sosek-sosek kat persidangan setiap tahun.

Anonymous said...

yargggg!!! mcm ni nak jadi MP? hampehhhhh.
1. Berikan tanpa di pinta - apa Kit Siang bagi?? RM kah? Jawatan kah? Harta benda kah? jadi calon kah? Tanpa di pinta - Umpan la tewww..takkan bodoh sgt, kata lulusan Law. Buat malu School jerrr.

2. Lupa asal usul - jelas minah ni ada krisis identiti.

3. rela gadaikan segala galanya keranamu --- astaghfirullah... apa status budak ni, tuhan saja yang tahu.

Budah ni dah jauh ni............??

Anonymous said...

Yang sebelah tu pun cam sialllll..

Anonymous said...

Lebai PAS dah gigit jari.....dah! Dorang baru nak tangkap stim.... hmmmm.

Kena kencing lagi.

Anonymous said...

Yang kayak celeng itu mas?..itu kan mas intan doyok namenye.!

Anonymous said...

Kote kulup lee...

Anonymous said...

Ada juga org yg pk kebal dr dosa dan kepanasan neraka ye. Dosa kamu dgn allah mungkin la dihapuskan apabila kamu bertaubat. Dosa sesama manusia belum tentu ye bang. Fikir fikirkan lah. Makan duit rezeki dr hasil fitnah allah sajalah yg menghukumnya.