Friday, May 16, 2014

Dyana Sofya Sangat Sayang Pada Kit Siang. Dia TAK Percaya Kit Siang Jahat....!!

SEMOGA VIDEO KLIP DIBAWAH INI BOLEH MEMBERIKAN SEDIKIT KESEDARAN BUAT DYANA SOFYA....

NAMUN BEGITU, SUDAH PASTI ANAK MUDA INI MENGANGGAP INI SEMUA FITNAH JAHAT ARAHAN UMNO-BN....!!



16 comments:

Anonymous said...

aku tak kenal pun siapa dyna ni...kalau setakat masuk u pun uitm dgn kelebihan melayu,tok sah duk sembang besarlah.
aku berdoa moga-moga budak ni kembali kepangkal jalan ,menyayangi bangsanya,menjaga hak-hak bangsanya dgn kurnia kelebihan yang tuhan berikan...andaikata masih juga tak sedar-sedar maka lebih baik , tuhan ambil balik anugerah yang diberi daripada digunakan untuk menyusahkan bangsa . agama dan negara sekaligus menyelamatkan generasi terkemudian daripada kehilangan segalanya.

Anonymous said...

Sebab LKS janji tidak akan naikkan tarif letrik !!!

LKS tak bohong kali ni sebab dia tak ade kuasa utk naik/turun kan tarif ape pun.

ay said...

Pesal semua blog dok promote dia ni? Boleh bg pencerahan?

Anonymous said...

Kat p.pinang dap dah ada kuda jantan...kat perak kuda betina...keduanya adalah tunggangan politik dap.

Anonymous said...

Adakah dia sudah di tebuk tupai?

Anonymous said...

Sapa yang dok penang dah terasa... Cina dah meroyan besar kepala.. Tengok muka Melayu macam cacai kutip sampah tepi jalan. Tak percaya mai penang Cuba tawar harga barang.. dia buat tak layan, mau beli lu angkat, tak mau sudah... Lu belah.. .

Anonymous said...

Tapi org melayu suka sgt......

mae said...

Knp dyana pilih dap tidak pkr atau pas ? (dia mmg tak pilih umno sebab katanya dia dan ibunya marah dengan umno sebab gugurkan ibunya dari satu jawatan).

Anonymous said...

Jgn dok spin lg budak gedik perasan hebat ni....la ni bohsia pun dap usong sb nk bgtau kat melayu bodoh dap lbh melayu dari melayu...

Anonymous said...

Pada semua pengundi pengundi melayu teluk intan ....saya harap tolong JANGAN bagi satu undi pun pada DAP...jangan terpengaruh dgn taktik dan strateji DAP.

Shahbani Shafie said...

pada pengundi melayu Teluk Intan selamatkan anak melayu ini dgn tidak mengundi DAP

Anonymous said...

woiii yang duk susah hati tu pasai apa, lantaklah dap nak letakkan siapapun, itu orang punya hal, dok sibuk pasai orang lain, kalau dah pandai, betulkan kepincangan dalam umno dulu....

Anonymous said...

pada pengundi melayu Teluk Intan selamatkan anak melayu sebangsa kita ini dgn tidak mengundi DAP

Anonymous said...

hello..DAP konker la la kws Telok Intan ni, nak nak plak letak awek cun n muda. Umngok kalau mampu pon ,akan letak makcik-2 tua separuh abad yg mana kuat merasuah plak tu.

hassan tiger

MAJID KADIR said...

Mana tak sayang cina tua tu..berselepat taik palat cina kat mulut betina uitm nih

Anonymous said...

Korang ni Melayu, tapi dengan perangai camni naudzubillah jangan mengaku orang Mukmin. Cam setan hati dan perangai