Sunday, May 18, 2014

Dyana Sofya TAK Kisah Pun Pasal Gambar Bikini Pink Tersebar....








7 comments:

Anonymous said...

Minah balaci cina ni..kalau biji kelentit dia kena nyonyot dgn mat sabu baru padan muka...perjuangkan apa dgn dap..kelentit merah lagi byk cakap plak...

Anonymous said...

apa nak kisah ini politik baru jenerasi akan datang , bubuh la gambar lucah pemimpin walaupun sah pengundi generasi akan datang tak kisah,tak tau lah apa yang di kisah.Pendek kata bila la baru nak kisah . mampus..

Anonymous said...

Berjam-jam orang UMNO terbeliak mata melihat gambar bikini gadis tu.

Tu lah, tabiat orang nafsu tinggi yang berlonggok ramai kat parti tu. Apalah nak buat? Kerana ramai kaya sangat, isteri dan ahli Wanita dan Putri tu semua gemuk belaka macam badak dan gajah.

Namun, kesian jugak pada mereka apabila sedunia dah tahu gadis tu aktres Filipina siap dengan ada nama dan no talipon tetapi mereka amat harapkan ia adalah Dyana.

Walau bagaimana pun, kira Dyana tu cun dan comel jugak walaupun tak pakai bikini, kan?

Anonymous said...

sebab gambar tu mereka sendiri yang letak. lepas tu kasi bukti, 'ini minah philipina'.
Mereka buat,
Mereka sebar,
Mereka jawab,
Mereka dapat kredit

Anonymous said...

Emmmm sabu cuba bayangkan...kalu kah aku dpt tenyehkn muka aku dkt tundun diakn beshhhh....hahaha

Anonymous said...

ayoyoyoyo...macai dan fitnah berpisah tiada. nak menang cara kotor, hidup dan makan duit rasuah, hati keruh hitam tgk kesenangan org lain. itu la hakikatnya hidup seorg macai Umngok !

hasan tiger RIP

Anonymous said...

macai melayu umno dah terdesak cari cara camna nak jatuhkan sesama bangsa sendiri demi tuan besar cina gerakan mereka... nak buat gambar lucah, awal2 dah terkantoi artis filipina
kalu tak buat nanti tuan besar cina gerakan melayu2 umno idop melayu nih...

Umno hidup melayu... eiiyyauckk... jijik sangat dengar... penipu bangsat...


hassan tiger yg ori