Saturday, May 3, 2014

Inilah Dia Ahli Ahli Syurga...! Solat Untuk Menunjuk-nunjuk....

Bertugas untuk buat huru hara dan kacau bilau adalah JIHAD buat ahlol ahlol tolol PAS....

Begitu banyak kemudahan disediakan untuk mana mana umat islam menunaikan ibadah solat di Kuala Lumpur, namun mereka lebih berahi dan riak untuk menayang dan menunjuk-nunjuk ibadah, kunuuunnya ambil istilah darurat kerana sedang BERJIHAD.

JIHAD Kepala Bapak Kamu....!

Kesudahannya apa yang kamu semua lakukan kepada masyarakat...? Iya, masyarakat majmuk berbilang kaum pelbagai agama. Rakyat di Kuala Lumpur hadapi kesukaran akibat kerja gila pimpinan Pakatan Pembangkang yang memang sengaja memperbodohkan pengikut pengikutnya.

Agenda untuk buat huru-hara, kacau-bilau dapat disaksikan dan memang sudah dijangka. Bergaduh sesama sendiri berkelakuan seperti manusia tak bertamadun...

Saksikan rakaman video ini;



16 comments:

Anonymous said...

boleh ke pakai kasut solat,tak pasti dah ambil wuduk atau tak...padahan ada masjid berdekatan

Anonymous said...

hasil ajaran tok nik sampah .... wat doa satu stadium .... doa pecah perut dan timpa bala...lasti skali puak sendiri jadi anjing yahudi pluralisme dan syiah.....

Anonymous said...

KEADAAN DHARURAT KAH, SOLAT PAKAI KASUT......
MANA AMBIL WUDUK.....MUNGKIN BAIK KALAU ADA USTAZ ATAU IMAM YANG BERTAULIAH BERI SEDIKIT PANDANGAN UNTUK SEMUA.......INSHAALLAH.

Anonymous said...

nak muntah tgk gambar ni..

Anonymous said...

nak muntah tgk gambar ni...

Anonymous said...

padan muka ..nasib baik pecah dahi..kalau pecah kepala lagi bagus..kurang manusia bahalol macam korang ni makan subsidi

Anonymous said...

Poyo betul...setiap kali demo mangkuk2 nie pasti akan menunjuk nunjuk...solat tuh mmg la di tuntut tp tk payah lah nk tunjuk diri tuh bagus sgt smpai ke masjid pn tk bole pi sat..bkn dekat ke dgn masjid jamek??..macai oooohh macai..

Anonymous said...

Melayu Malaysia yang kurang cerdik.
Cuti umum ( hari pekerja) sepatut nya dudok rumah atau bersiar-siar dengan ahli keluarga.
Ini tidak...akhir nya dahi sa orang dari mereka luka hinggakan mengeluarkan " darah bebal".

wan said...

SEKURANG-KURANG MEREKA SOLAT

Anonymous said...

Inilah kelebihan golongan PAS. Masa kat Universiti pun ramai golongan ini. Bertopeng ugama untuk memikat mahasiswi, lebih tepat atas tiket PMI.

Anonymous said...

Agama kita tinggi nilainya
Solat kita amat penting
Tunaikanlah solat di tempat yg suci
Kecualilah darurat

Jgn letak agama di tepi jalan
Smpi sebegitu sekali jd hamba peliwat

Kami org UMNO pun ada yg x sokong GST
Tp jg jadikan alasan GST utk bela peliwat

Anonymous said...

Wuduk? Kami dah ambik 8 kali petang semalam sebelum naik bas mari. 1 kali kentut / kencing /berak batal 1 lapis wuduk, time solat pakai kasut ni ada 2 lapis wuduk lagi. So what your fucking problem wahai UMNGOK sekalian?

Anonymous said...

hanya Allah swt yg tahu...ikhlas atau nak menunjuk,...

Anonymous said...

Cina yang sembah berhala pun tau cari tempat bersih untuk sembahyang.

Anonymous said...

Bukan semua orang yang bagi komen di sini orang UMNO tapi orang yang tak suka tengok orang melayu bergaduh sesama sendiri kerana politik...mereka bagi pendapat umum...salah ke...so buka la hati dan minda. Janganlah sentap bila orang tegur. Memang x masuk di akal la solat kat jalan raya. Taada masjid@surau ke berdekatan tempat berdemo tu?

Anonymous said...

Kasut yg sama bawak masuk jamban dan main bola. Sbb tu nak masuk masjid kena bukak kasut.