Thursday, May 22, 2014

Kisah Cinta Buta - "Abang Kit Nak Rasa Tak Masakan Dyana Tak..? Meh La Raser Seround..."



7 comments:

Anonymous said...

Jilatan kit siang umpama jilatan kucing.licin abiss...

Anonymous said...

Aku rasa apek tua tu yg dah kena belit dgn betina ni.

Cahaya Al Majid said...

eloklah tu..Kit Siang dapat pucuk muda..harap-harap kawinlah..setidak-tidaknya,,Kit Siang kenala potong kulopnya..

Anonymous said...

bagus tu...sekurang kurang ada juga melayu yg bolih letak kepala kit siang celah kelangkangnya...apa bau nya, asam? sardin? atau sotong kering..

Anonymous said...

Kalau ada orang tu balun SATU cinadoll, si dol ni up sikit DUA malaydoll...

Tu yang agak frust-tonggeng kat Tropicana.

Anonymous said...

Waduh.!.Itulah yang bikin gue suka dari dia, dia beda dari cowok-cowok lain yang pernah gue kenal. Dia juga asyik banget orangnya, nyambung sama hobi-hobi gue. Dia juga nggak pernah pilih-pilih kalo bertemen. Intinya nih cowok kayak paket komplit deh. Makanya, biarpun baru 2 tahun ini sama dia, gue tetep gigih menjaga kedekatan gue dengan dia. Dan selepas pemilihan ini berakhir, gue pengen ngungkapin perasaan gue selama ini. Alaaaaah..

Anonymous said...

bersyukur pada yg Esa, TT ni blaja kat mana perlu bersyukur pada UMNGOK..?


hassan tiger RIP