Thursday, May 1, 2014

MASYA ALLAH...!! Ini Dia YB PAS Yang Sanggup Jadi Barua Tukang Cuci Berak YB DAP

Wakil Rakyat berbangsa melayu beragama islam.....

Ini dia YB dari parti PAS dalam Dewan Undangan Negeri Selangor berkokok dan menyalak memalukan kaum dan bangsa sendiri. Dia bukan main galak lagi untuk sambut apa yang dikatakan oleh YB kafir harbi DAP mengenai pembaziran penggunaan air oleh umat islam ketika berwudhu....

Tontoni video klip dibawah ini;


16 comments:

Jebon Jenglot said...

Kalau dh ambil wudhuk mcm mandi kerbau..mandi wajib mcm apa pulak?mandi jenazah mcm apa pulak?sbb air kena catu sanggup mengatakan yg ambil wuduk cuma guna 500ml air sahaja..mandi wajib pulak 1ltr air?mandi jenazah pulak 1.5ltr air?nanti bila betul2 tiada air dia akan ckp jenazah org islam patut dibakar pula..

Anonymous said...

Begitu sekali dihina org melayu/Islam hanya kerana nak menjilat dap. Masa sebelum pru13 selalu shafie ngah ni selalu dtg surau ditaman saya,dah menang bulu hidung pun x nampak. Ingat org Islam ni teruk sgt ke membazir air bila berwuduk. Kami pun belajar juga supaya tak membazir. Melampau lah membandingkan org Islam ambil wuduk mcm mandikan kerbau..hina betul tu. Apasal x sebut org cina basuh porch kena berak kencing anjing lagi byk bazir air melimpah keluar jalan. Pergilah tengok pagi2 dikawasan perumahan. Saya dah lama hilang respect pada org pas dan bertambah benci dgn pemimpin mereka yg mcm ni

Anonymous said...

lahanak engkau...macam tu sekali unjuran kau...kenapa la spesis ini dijadikan sebagai spesis manusia dlm agama islam...

Anonymous said...

Apa saja demi Dap dan kuasa.

Anonymous said...

Astafirullah, ucapan yang paling tepat untuk perkara buruk dan keji seperti ini.
Walau apa pun Islam melarang membazir air jadi bila ambil wudhu biarlah asal air kena pada tempat wudhu, jangan lah berlebih2an.

Anonymous said...

MMG BODOH TAHAP GABAN PUNYE XCO..BAPAK KAU NGAJAR KE AMIK WUDHU SEBOTOL KECIK AIR MINERAL?AGAMA APA KAU BLJA?ESK KALAU DIA KOJOL X YAH MANDIKN..CAMPAK JE DLM TANAH!AKHLAK MMG TARAF LONGKANG.BTOL2 BODOH SAPA YG PILIH WAKIL RAKYAT BAHLOL TAHAP KERBAU PUNYE OTAK.!MMG ARI2 KENE LAKNAT DGN ALLAH SWT AJA LA MAMAT BODO NI SMPI KIAMAT!

mior said...

Org Islam yg hina agamanya sendiri..murahnya nilai agama yg dilacurkan oleh PAs di dpn kafir laknatullah. Patutlah PAS dr dlu smp skrg xboleh mmbtk kerajaan..itu sbb Allah xredha PAS memimpin Malaysia..bertaubatlah wahai yb PAS ini..

Anonymous said...

Akhir nya mereka sendiri yang melondeh keburukkan dan kejahilan mereka...

Anonymous said...

"Saya ada kotak-2 rahsia yang akan saya dedahkan"...agak-2 kata-2 sapa itu?? haha


hasan tiger

Anonymous said...

Apa kaitan kotak dgn wuduk 500ml air

Anonymous said...

Saye bodoh


hasan tiger

Anonymous said...

"Sayalah kerbau"

Anonymous said...

Cakap macam tak pakai otak. Ikut jer apa yg cina dap cakap yg ambil wuduk tu membazir air. Kalau sebagai org pas yg sebenar dia akan jelaskan cina dap tu cara yg sebenarnya. Bukan lg sokong kenyataan cina kafir tu.Bab yg kaum lain buat membazir air dia tak cerita. Tempat istirehat mereka yg ada jacuzzi dĺl. Rumah mewah yg ada swimming pool sendiri. Patut rmh mcm ni meter airnya dikunci 10 hari lebih dr catuan biasa.Dia ingat apa yg dia cakap tak masuk youtube. Lepas ni 7 keturunan orang takkan sokong PAS atau mengaku saudaranya.Balas

Anonymous said...

patutla banyak kerbau kat selangor

Anonymous said...

maaf jika salah, tetapi mengikut beberapa pendapat yang soheh, bukan dari org2 politik ya, ni dari buku2 agama yg soheh, sekiranya kita membazir dlm mengambil wudhuk, memang berdosa... boleh rujuk pada kitab2 dan buku agama yg lama yg mengikut fahaman sunnah wal jamaah..

Anonymous said...

Sebenarnya tiada sesiapa berhak mengata seseorang itu menggunakan air banyak atau sedikit. Janji pengguna air membayar bil air yang dikenakan. Kadang2 terdapat mereka yang mengguna curi pakai air tanpa bayar satu sen pun. Saya cakap ini kerana berlaku depan mata saya dimana kebanyakan pemaju perumahan atau mereka yang mengubahsuai rumah yang belum diduduki, mecuri guna air daripada pili bomba sehingga taman perumahan itu siap dan pengubahsuaian rumah itu siap. Yang pelik pemeriksa meter air setiap bulan tutup mata buat tak Nampak. Dan siapa kontraktor pemaju perumahan tersebut. bangsa apa? Kalau Selangor yang bermasalah tiada air, Tanya dengan KM mereka yang dipuja2 itu. Semasa kerajaan BN nak buat air Langat 2 kenapa tangguh begitu lama kerana tak percaya kononnya kerajaan BN makan duit. Orang yang selalu syak wasangka keatas orang lain itulah sebenarnya pembohong besar, menipu rakyat, air dicatu bagi penduduk rumah2 murah/kos awam. Tetapi rumah2 mewah tak pulak dicatu. sedangkan suara rakyat yang datang daripada rumah murahlah yang ramai penduduk atau pungutan suara. Penduduk kawasan rumah mewah tak ramai yang menyumbang pada PRU. Bila hendakkan suara rakyat, maka mulahlah berjalan kesana-sini mencari pengaruh. yang kasihannya mereka2 ini tidak sedar2 kena tipu berterusan. mengenai air kalau dari dahulu KM tandatangan mungkin dah lama siap projek tersebut. Taklah rakyat golongan rendah menderita. Kerajaan BN sebenarnya dah kaji lama dimana pembangunan negeri Selangor terlalu pesat, dan tempat tadahan air yang besar mesti diujudkan untuk menampung keperluan air kepada penduduk. Apabila air dicatu, rakyat golongan rendah juga yang tanggung. Golongan atasan tetap duduk dalam kemewahan tanpa perlu bersusah payah mengangkat air. bayangkan dari tingkat atas cuma dapat bawa air banyak manalah. Bagi orang2 Islam yang menyokong sikafir mughalazah itu, cetek ilmu agama pergilah belajar, menuntut ilmu agama kena berguru, bukan ikut buku. Buku itu hanya sebagai bahan rujukan, setelah kita mendalami agama. Dan mencari guru agama hendaklah guru yang murshid, guru yang benar2 arif dalam pengetahuan agama. Jangan dekati guru yang sesat dan menyesatkan kerana kebanyakan mereka mencari pengaruh secara memukau dengan memberi minum air yang daripada entah sumber apa2. Sebab itu ada yang taksub dan sanggup menyerahkan harta benda. Yang kaya raya guru2 tersebut dan anak2nya. Berhati2lah wahai saudara2 seislam ku.