Friday, May 2, 2014

MUSLIMAH PAS Puji Peserta Bodoh Perhimpunan Haram 501 GST Semalam Yang Guna Bayi Dan Kanak Kanak Sebagai Perisai


11 comments:

Anonymous said...

so stupid...


lepas tu pakai pakaian menunjukkan yg kononnya mereka faham Islam...

Inilah manusia akhir zaman, jahil tapi secara luaran kononnya banyak ilmu

Anonymous said...

Kalau nak selamat dunia dan akhirat, belajar dari Prof Muhaya bagaimana nak jadi wanita soleha yang dituntut oleh ALLAH s.w.t bukan yang dituntut oleh suami dan bukan yang dituntut oleh tok guru2 politik...

Anonymous said...

kau jangan B MIK ! aku tak nampak pun bayi & kanak2 dijadikan perisai, yg aku nampak dia bawa je.

Anonymous said...

kau biar betul ! aku nampak dia bawa je.

Anonymous said...

Koi tak nampak apa apa pun cuma nampak sang ibu dan bapa yang bodoh bebal..bawa anak anak p library ada gak faedahnya yek.

Anonymous said...

Koi tak nampak apa apa pun cuma nampak sang ibu dan bapa yang bodoh bebal..bawa anak anak p library ada gak faedahnya yek.

Anonymous said...

apa la..bawa tu standby jadikan perisai la. Provok polis, bila polis bertindak..cakap kejam sebab ada bayi dan kanak2. Strategi aljuburi memang pakai kepala lutut..Macai penjilat tegar PKR guna tempurung kelapa untuk berfikir. Pi masuk penjara sama-sama nuar aljuburi mahu ka?

Anonymous said...

Memang akhir zaman ini ramai yang luaran macam alim tapi dalam kosong......seperti kayu reput.....
buat kerja sia2,dari kecil lagi anak diajar buat kerja tak senonoh......

Anonymous said...

Orang la ni ekonomi dah bagus hasil dari kecekapan kerajaan UMNO takbir dgn baik sedaq sedaq hidup dah senang tak terfikir mak bapa senang hasil dari UMNO yg memberi keutamaan pada orang melayu dari segi pelajaran dan peluang niaga. Tapi spt biasa setengah Melayu memaki dan kutuk UMNO tanpa disedari Jasa UMNO pada kita.

Anonymous said...

Orang la ni ekonomi dah bagus hasil dari kecekapan kerajaan UMNO takbir dgn baik sedaq sedaq hidup dah senang tak terfikir mak bapa senang hasil dari UMNO yg memberi keutamaan pada orang melayu dari segi pelajaran dan peluang niaga. Tapi spt biasa setengah Melayu memaki dan kutuk UMNO tanpa disedari Jasa UMNO pada kita.

Anonymous said...

Yang datang tu semua lembu lembu dap. Puak puak bagang melampau lampau