Sunday, May 25, 2014

PANAASSS Bro...! Kit Siang Dah Mula Hangin... Satu Lagi Bukti Dyana Kantoi MENIPU Sewaktu Sidang Media

Dalam satu sidang media, buat kali kedua para wartawan berjaya memerangkap calon DAP PRK Teluk Intan, Dyana Sofya dengan soalan maut mengenai isu Tunku Aziz bekas Naib Presiden DAP....

Dyana kantoi...!! Kantoi menipu apabila dia katakan dia belum masuk DAP sebagai ahli sewaktu Tunku Aziz keluar meninggalkan parti komunis DAP. Saksikan video klip dibawah ini;



Mari kita saksikan pula bukti-bukti sahih dibawah ini.

Anda boleh nilaikan sendiri, bagaimana seseorang itu sekiranya cetek pengetahuan, terpaksa menipu untuk menutup pekong Boss sendiri...

Begitulah nasibnya Dyana Sofya yang sanggup menjadi tukang basuh berak Lim Kit Siang, Guan Eng dan ramai lagi juak juak chauvanist DAP.

Bukti menunjukkan Dyana menyertai ahli DAP pada 21 Januari 2012 dan Tunku Aziz keluar tinggalkan DAP pada 14 Mei 2012.


KREDIT DIBERIKAN BUAT SAHABAT BLOGGER DR NOVANDRI, KLIK SINI

6 comments:

Anonymous said...

Dyana. ..seorang yang munafik dan menolak secara terang hukum hudud... Kafir.. Kalau mati sebelum bertaubat tidak layak di muliakan seperti orang islam... Dan puak PAS yang menyokong mengundi beliau lebih kufur lagi...

kah kah kah said...

Dia ni memang bodoh & suka menipu.. sungguh malang penduduk T.Intan andai dpt MP lembu mcm dia ni..! harapkan muka pun tak le cantik sangat cuma pandai tersenyum tersengeh ngeh jer!

Anonymous said...

Dyana, LK Sial, bohong, babi dan DAPpigs berpisah tiada...

Anonymous said...

At the end of the day, the Chinese voters will still love and vote DAP even though they know DAP is full of shit, cronism, trinity - father, mother, sons, daugthers, in-laws, cousins - corrupt, lies, scandalous, etc, because DAP is Chinese. Forget the notion there will be some change.

Anonymous said...

What do you expect from kaum cina? Dapsters laknat semuanya.......

Anonymous said...

terang2 menolak penglaksanaan hukum hudud... si lebai malang lak pakat dok pangkah... so dah terang lagi bersuloh lah.. pas ni parti puak2 munafik... bertempik nak hudud dalam masa yg sama undi tak nak hudud... mempersendakan agama utk keuntungan dunia... terima lah balasan di akhirat nanti...