Tuesday, May 20, 2014

Sudah PANAAS..! Izzah Label Dyana Sofya Gadis Cantik Tak Ada Otak Keturunan UMNO....?

Dalam pentas politik Malaysia pada saat ini, nama Dyana Sofya semakin fofular....!!

Ada yang meramalkan sekiranya Dyana melangkah masuk ke Dewan Rakyat sebagai Ahli Parlimen, gadis berusia 27 tahun ini akan memadamkan aura Nurul Izzah sebagai icon anak anak muda yang mengikuti politik tanahair.

Bila ditanya mengenai Dyana Sofya, maka inilah respon dari Izzah hanya memberikan beberapa pointers:-

- incompetent
- not smart
- apple polisher
- kalau dalam PKR…dia nasib baik kalau boleh naik jadi tea lady
- Kit Siang’s protege
- a person with UMNO-DNA
- beauty with no brain

Kakitangan PKR pun pelik. Tak pernah Izzah sampai begitu sekali  mengatakan seorang calon parti dalam Pakatan. Kenapa kali ini teruk sangat...?

Izzah rasanya tercabar dengan kehadiran DYANA. Izzah tahu, sepanjang  tempoh jadi calon di Teluk Intan, Dyana akan exposed dengan ramai pemimpin PKR dan PAS.

Izzah tak mahu statusnya sebagai  Puteri Reformasi jatuh kepada Dyana jika dia mampu mengalahkan Datuk Mah di PRK Teluk Intan.

Takkanlah serendah itu Izzah pandang Dyana.....

Kalau ikut kepada DNA UMNO, rasanya Izzah lagi kuat DNA-UMNO. Malahan, belasan tahun hidup Izzah itu dibelai dengan DNA-UMNO.

Baca seterusnya, di SINI

22 comments:

Anonymous said...

jangan jadi mak tiri kau sudah

Anonymous said...

jangan jadi mak tiri kau sudah

Anonymous said...

Silap silap jadi mak tiri dia..

Anonymous said...

Kalau check DNA Izzah dengan teliti pun mesti ada DNA UMNO sebab dia membesar dengan duit UMNO masa bapak dia jadi Menteri UMNO dulu.

Dah membuku darah jadi daging...jadi janganlah sombong sangat dan benci sangat UMNO. Kalau tak ada UMNO kau pun mungkin tea lady DAP je sekarang.

Anonymous said...

Yang ... `a person with UMNO-DNA` gua tak setuju.

yg lain2 gua setuju. Balun la sampai mampusss.

Anonymous said...

Tu cara tabiat pemimpin wanita UMNO.

Sebab tu lah, yang memegang jawatan semua tua-tua belaka.

Penuh cemburu dan hasad dengki.

Anonymous said...

Izzah Janda jealous le tu...

Anonymous said...

Izzah Janda jealous le tu...

Anonymous said...

nyata izzah pun ada dna umno yg kuat.... sakit hati dgn pucuk muda ke?

Anonymous said...

Tabiat tu dah berpindah ke pkr...
tu yg dengki bagai tu...
Hahaha...tak sedar diri..

Anonymous said...

SIAPA YANG KAMU PILIH?
IZZAH MUMMY DUA ANAK ATAU SOFEA ANAK DARA?

Anonymous said...

Dua2

Anonymous said...

Dara lg ker..?

Anonymous said...

Anda keliru?

Anonymous said...

tak kan nak jadi macam cerita siti nurhaliza dengan sharifah aini?

Anonymous said...

Untuk Direnungkan

PRK Bukit Gelugor dan Telok Intan. Kedua2 PRK parti DAP letak calon. Parti islam Pas tidak bertanding tetapi turun membantu calun DAP. Parti islam Pas mahu Hudud. Parti DAP berkeras tolak Hudud.

Mesej yang nak saya sampaikan adalah : PARTI ISLAM PAS SOKONG DAN BANTU PARTI DAP YANG MENOLAK HUDUD.

Soalan yang saya nak tanya : Adakah mendapat pahala daripada Allah jika saya sebagai seorang HARTAWAN yang sangat DERMAWAN buat macam ini ??????

ORANG ISLAM NAK BINA MASJID DAN SURAU ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG CINA NAK BINA TOKONG ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG HINDU NAK BINA KUIL ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG BUDDHIST NAK BINA BIARA ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG KRISTIAN NAK BINA GEREJA ... SAYA DERMA RIBU2 RM

Mudahan2 ada yang sudi menjelaskan " hukum " kepada saya.

Ana Muslim

Anonymous said...

Untuk Direnungkan

PRK Bukit Gelugor dan Telok Intan. Kedua2 PRK parti DAP letak calon. Parti islam Pas tidak bertanding tetapi turun membantu calun DAP. Parti islam Pas mahu Hudud. Parti DAP berkeras tolak Hudud.

Mesej yang nak saya sampaikan adalah : PARTI ISLAM PAS SOKONG DAN BANTU PARTI DAP YANG MENOLAK HUDUD.

Soalan yang saya nak tanya : Adakah mendapat pahala daripada Allah jika saya sebagai seorang HARTAWAN yang sangat DERMAWAN buat macam ini ??????

ORANG ISLAM NAK BINA MASJID DAN SURAU ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG CINA NAK BINA TOKONG ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG HINDU NAK BINA KUIL ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG BUDDHIST NAK BINA BIARA ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG KRISTIAN NAK BINA GEREJA ... SAYA DERMA RIBU2 RM

Mudahan2 ada yang sudi menjelaskan " hukum " kepada saya.

Ana Muslim

Anonymous said...

Untuk Direnungkan

PRK Bukit Gelugor dan Telok Intan. Kedua2 PRK parti DAP letak calon. Parti islam Pas tidak bertanding tetapi turun membantu calun DAP. Parti islam Pas mahu Hudud. Parti DAP berkeras tolak Hudud.

Mesej yang nak saya sampaikan adalah : PARTI ISLAM PAS SOKONG DAN BANTU PARTI DAP YANG MENOLAK HUDUD.

Soalan yang saya nak tanya : Adakah mendapat pahala daripada Allah jika saya sebagai seorang HARTAWAN yang sangat DERMAWAN buat macam ini ??????

ORANG ISLAM NAK BINA MASJID DAN SURAU ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG CINA NAK BINA TOKONG ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG HINDU NAK BINA KUIL ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG BUDDHIST NAK BINA BIARA ... SAYA DERMA RIBU2 RM
ORANG KRISTIAN NAK BINA GEREJA ... SAYA DERMA RIBU2 RM

Mudahan2 ada yang sudi menjelaskan " hukum " kepada saya.

Ana Muslim

Anonymous said...

Anta Muslim,
Usaha bergantung pada 'niat'. Kalau kau menderma ribu2 kerana nak menunjuk2 maka tempatmu di neraka. Yang penting ikhlas. Ok, katakan kau ikhlas nak derma tetapi pada tempat yang salah, seolah kau bakar duit ko tu...tak ke rugi..setengah ulama kata harus(boleh bantu) tetapi bersyarat..toleransi agama dsb..tetapi bab tolong DAP nie aku kurang la skit.

Anonymous said...

Anta muslim.di Singapore melayu d tapak kaki.ko tak insaf lagi.bangsa diorang bukan peduli nasib melayu.cuba tengok kat shopping kompleks siapa yg berniaga.kalau Kat tepi longkang berniaga Itulah org melayu.dlm poltik
Tak payah jauh tengok je Singapore

Anonymous said...

Ko tengok he nasib melayu Singapore d bawah pemerintahan si apek

Anonymous said...

Pilih samada Izzah janda anak dua atau Dyana dara baru masuk 2 jari?