Monday, May 19, 2014

Updates 01 PRK Teluk Intan - Dyana Macam Artis



Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

3 comments:

Anonymous said...

nampak sgt umngok ni loser kalau kalah kat budak hingusan. camne la budak ni bole meraih populariti ? umngok hanya pandai membuat pitnah dan mengkeji je.

hassan tiger RIP

Anonymous said...

Hoii hassan tiger tak ada taring yang pandai buat fitnah dan mengkeji tu pakatan rakyat la dah terbukti yang kena saman dengan felda tu siapa kah kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

siapa asan tiger ni.? asal masuk sini je kutuk -2 geng aku. meh jumpa aku ngopi bole sembang-2.