Sunday, May 18, 2014

Yammy Samat Ahli Wanita UMNO Perak Akan Pastikan Calon BN Tertonggeng Pada PRK Teluk Intan...

Yammy Samat merupakan ahli UMNO di Perak..... Kini anak gadisnya Dyana Sofya akan menyarung jersi parti yang paling chauvanist dalam dunia, DAP.

Ibu ahli sebuah parti melayu, anaknya pula menganut agama komunis DAP....!

Yammy ketika diminta mengulas tentang perbezaan haluan politik antaranya dengan Dyana Sofya berkata, sokongannya terhadap calon DAP itu atas kapasiti sebagai ibu wanita itu.
"Sebagai ibu, saya akan sokong anak saya. Saya akan ikut dia berkempen juga kerana dia anak saya, bukan parti (DAP). Saya adalah ahli UMNO dan saya tidak akan keluar UMNO selain jika dipecat parti,'' katanya.

6 comments:

Anonymous said...

I love u mummy, macai sudah goyang, N9 pon goyang jugo ko?

Anonymous said...

biarkan ajelah makcik ni. bukan ada pengaruh apa sangatpun. tapi kalau rasa nak pecat dari umnopun boleh. mungkin sebab kempen untuk dap ke, memalukan umno ke....eh, umno bertanding ke kt telok intan? beria-ia kempen untuk gerakan. lepas tu gerakan tibai balik bab hudud. baru padan muka aku....

Anonymous said...

perasan betul dia ni. bangga tak kena gaya. inilah melayu bodoh yang tak pernah ambil tau sejarah Malaysia.

Anonymous said...

KARTUN SUNGGUH......

Anonymous said...

Betullah kau ibu dia, aku pun seorang Ibu jugak tapi kalau anak aku buak tak senonoh aku tempeleng dia...buka bela.

salim hasan said...

INI MACIAM KA MAK CIK??? KO APA JENIS ORANG HE???