Sunday, June 1, 2014

FLASHBACK PRK Teluk Intan.... INI Dia Sebab Utama Kenapa Ahlol Ahlol Tolol PAS Tak Keluar Mengundi Semalam


12 comments:

Anonymous said...

Kih kih..

Anonymous said...

Kah!...kah!...Kah!... tak dapat tikam depan mereka ambil tindakan tikam belakang.Betul-betul tak kotakan janji.lingkup bang nuar oi!.

Anonymous said...

haha...

Anonymous said...

dyna tebo roti canai kat menara condong, nuo uli roti canai dgn "belalai bengkok" itu pasai ler kalah...

Anonymous said...

Sama dgn stopa punya!!!

Anonymous said...

Sama dgn stopa punya!!!

Anonymous said...

Dyana tebar spendar Stopa atau pampers Kit Siang ?? Kah kah kah

Anonymous said...

oooo rupanya Dyana ni menyindir Mustaffa Ali, Setiausaha Agung mereka... sebab itu lah si tolol bahlol tu marah ye???

Anonymous said...

ciss 3 bulan tak lalu makan canai...lepas raya nnt baru makan balik

Anonymous said...

Aku lps tgk spenda stopa ali,,,pi cari kat kedai cina..spenda cap crocodile sedap dan selesa dipakai..sampai 6 spenda aku beli utk pakai seminggu...hari ahad sahaja tak palai spenda bagi angrybird berehat juga. kih kih kih

Anonymous said...

Hahaha lucu otak keramatlah korang, patut pun DAP kalah. Wakakkkk

Anonymous said...

hhahahahahahahahahahahahahahaha..