Monday, June 2, 2014

Kementerian Kemajuan Luar Bandar Akan Ambil Tindakan Displin Terhadap Pelatih GIATMARA Teluk Intan Yang Jilat DAP Dyana Sofya...?

GIATMARA merupakan sebuah institusi latihan peringkat akar umbi yang ditubuhkan di bawah akta syarikat dan dikenali sebagai GIATMARA Sendirian Berhad.

Pentadbiran GIATMARA diletak di bawah MARA, sebuah agensi di bawah Kementerian Kemajuan Luar Bandar (KKLW).

Setelah terpilih untuk mengikuti kursus yang disediakan oleh kerajaan Barisan Nasional, mereka yang diatas itu membuat keputusan menyokong DAP.... 

Tanpa segan silu, beraksi seperti berbangga menyokong Pakatan Pembangkang!

15 comments:

maae said...

Tak sedar untung! Datuk nenek diorang tahu apa LKS sudah lakukan dulu.

Tayangkan rencana 13May pada mereka..

Anonymous said...

tahniah kepada BeEnd atas kemenangan tipis, tapi tetap menang.
terharu dan simpati atas kekalahan dyana sofea, we love you dyana. !

hassan tiger

Smoke 21 Smoke said...

Rakyat sudah bosan dgn game politik PR.

Anonymous said...

betul tu si Hassan Tiger takde gigi..menang tetap menang walaupun dgn kelebihan 1 undi..
we lap u too dyana si gudik LKSial..hahaha

Anonymous said...

Tumpukan guru juga... Perlu tapis guru yang menjadi api dlm sekam. Termasuk semua cawangan MARA.

Anonymous said...

Ha ha.. Pengkhianat.

nasirwise said...

Awal awal selepas PRU13 yang lalu, penulis sudah syorkan BN mengadakan `ops daulat' terhadap penyokong dan pengundi serta anti Kerajaan di Kementerian kementerian, GLC dan Universiti. Tindakan yang telah di ambil di dalam bentuk yang berbeza tetapi amat `slow' dan perlu agresif lagi. Sebahagian daripada tulisan `ops daulat'

http://nasirwise.blogspot.com/2014/04/ops-daulat-di-petronas-dan-glc-lain.html

Anonymous said...

Bro,
budak2 tu minat kat kakak minah comel tu,tak boleh ke?takkan dgn si apek tua tu nanti orang kata budak2 tu minat kat laki tua lak!

Anonymous said...

benam dalam lubang jamban babi jer bebudak ni.....kencing pun tak tus lagi.....tak sedar diri punya budak...!!!!

Anonymous said...

Tak perlu ambil tindakan...aku pun (penyokong UMNO)...kalo jumpa Dyana ni...aku pun akan ambil gambar walaupun aku rasa dah tua. Undi lain.

SolitaireHunter said...

Nak kata macam maner, lebih setengah pegawai MARA pun penyokokng tegar PR termasuk sesetengah Pengarah Negeri... Masa masuk MARA dulu bapak triri depa Lim Kit Siang ysng rekemen...

Anonymous said...

Puak bodoh dan mudah lupa

Anonymous said...

Be End dah jadikan Dyana The End.

Muah, muah, muah ...

Mummy Yammy dah jadi Cadbury.

Anonymous said...

Gambar tu si dyana ni yg sibuk sibuk nk bergambor. Bkn bdk bdk tu yg beria ia

Anonymous said...

Jika tiada yang ajar tentu budak-budak ni tak berani buat macam ni.

Buang saja pengajar yang khianat termasuk budak-budak ni.

Banyak lagi yang ingin masuk ke giat MARA.

Jika DAP tu nak bantu Melayu buatlah Seberapa banyak Giat Melayu sampai mampus pun Kit Siang tak akan buat.

Yang ada pun bising suruh tutup.