Tuesday, June 3, 2014

Khabar Dari Istanbul... Hadi Awang Jatuh Sakit Kerana Sokong Dyana Lawan HUDUD...??

Assalamualaikum wbr. 

Saya mengucapkan terimakasih kepada semua kalangan yang mendoakan kesihatan, memberikan bantuan dan kata semangat sepanjang saya mengalami masalah kesihatan semasa di Istanbul ini.

Alhamdulillah saya dapat merasakan kesihatan saya bertambah baik. Saya juga berdoa agar Allah SWT memberikan kesihatan ini untuk meneruskan usaha membawa amanah dari Allah SWT.
Terimakasih semua.

Dari
Abdul Hadi Awang
ISTANBUL, 4.25ptg waktu Istanbul (9.25 mlm waktu Malaysia)
01.06.2014

Blog MIK turut sama mendoakan agar Haji Hadi Awang akan cepat sembuh dan sentiasa diberkati Allah swt. Jazakallah Khairan Kathira...

7 comments:

Anonymous said...

Allah SWT Maha Mengetahui.

Anonymous said...

Saya tak dapat pahala dalam soal ini,sebab tak mendoakan Hj Hadi.

Anonymous said...

Abdul Hadi perlu sihat. Kalau tak Mat Sabu akan pimpin PAS. Jahanammmm. PAS jadi Parti eeee-Seram Se-Malaya.

Anonymous said...

Uppsssss.... tahlul siyasi ke bahlol legasi???..

Anonymous said...

Allah swt dah bagi signal tu. Rumah kata pergi, kuboq kata mari. Elok lah Ostad Hadi 'Flip-flop' Awang mula memperbetulkan segala perintah2 mengarut yang dia dok habak kat macai2 PAS-piss-pussy selama ini sampai bangsa Melayu berpecah terok. Sebelum malaikat Israfil datang mamanggil, fikir2 lah....Kalau tak sedor diri lagi tu, tak tahu lah....

Anonymous said...

Sebelum MALAIKAT IZRAIL DATANG MEMANGGIL lebih baik suruh umat Islam bersatu Taat pada Allah Rasul dan Ulil amri yang sedia ada sekarang ditakuti termasuk dalam golongan KHAWARIJ AKHIR ZAMAN AKHIR MATINYA KEMATIAN JAHILYAH ....na'uzubillahi minzalik !!!

Anonymous said...

Pembetulan : sebelum MALAIKAT IZRAIL bukan ISRAFIL datang memanggil...