Friday, June 20, 2014

Kisah Dua Aziz - Tazkirah Jumaat Buat Ahli UMNO. Azeez Rahim UMNO Jauh Lebih Mulia Dari Nik Aziz PAS

PAS parti yang bertopeng islam, menggadaikan agama islam ada Nik Ajis.... UMNO pula ada Azeez Rahim!

Sementelaah menyaksikan apa yang berlaku semalam dalam sidang Dewan Rakyat, tafsirannya ialah kita berpeluang meyaksikan dua watak dalam membicarakan mengenai hal mempertahankan maruah parti masing masing...

Nik Ajis sanggup jadi barua dan tukang basuh berak pimpinan chauvinist DAP! Itu fakta, itulah hakikatnya dan ianya bukan fitnah.

Nik Ajis sebagai Bapak kepada parti PAS seharusnya istiqamah dalam perjuangan penubuhan parti yang beliau anuti dan terus menerus mendapatkan seramai ahli dan sokongan rakyat. Tak boleh berubah arah.

PAS dulunya melaungkan dan melalak sakan kununnya parti islam yang akan melaksanakan HUDUD tetapi bila mendiang Karpal Singh bersin, Nik Ajis pun menggigil-gigil dan tercungap-cungap sesak nafas....

Masih segar dalam ingatan kita apabila mana mana pimpinan PAS mula bercakap mengenai HUDUD, ianya mengundang respon segera dari mendiang Karpal. Insiden foto diatas, apakah anda sudah lupa..?

Karpal tetap dengan pendirian 'over my dead body' apabila ada pimpina PAS sebut mahu HUDUD, seterusnya Nik Ajis bergegas bawa pisau mengadap Karpal untuk memotong kek bukannya untuk bawa pisau untuk peratahankan PAS!

Nampak jelas....?

Nik Ajis tak pertahankan langsung maruah sebuah parti yang beliau sendiri ketuai... Tak ada nilai perjuangan, mengalah dengan mudah dan sanggup menggadai agamanya sendiri!

Lain pula kisahnya dengan Azeez yang dimiliki oleh parti UMNO....

Semalam wakil dari parti chauvinist DAP berkelakuan sangat biaDAP dalam sidang Dewan Rakyat. Sememangnya spesis pemakan babi keturunan CINABENG Tongsan ini terlalu biaDAP sehinggakan tidak memperdulikan tanggungjawab menghormati dewan yang mulia!

Wakil DAP Ahli Parlimen Kota Kinabalu, Wong Sze Phin ketika diberikan ruang untuk berucap telah melalut, merapu dan meraban menyalahgunakan sidang dewan untuk memfitnah dan menghina UMNO...

Amat menyedihkan selaku 'rakyat Malaysia', wakil rakyat dan Ahli Parlimen, Wong Sze Phin TAK boleh bertutur dalam Bahasa Malaysia...! Memalukan....!!

Malang sungguh rakyat Kota Kinabalu mendapat wakil rakyat bercakap bahasa pasar dan pelat CINABENG Tongsan dalam sidang Dewan Rakyat.

Malah sekiranya anda berikan perhatian pada video klip dibwah ini nanti saksikan pada minit ke 00;50;01 betapa bodohnya Ahli Parlimen Kota Kinabalu itu membahasakan dirinya "AKU" ketika menjawab kepada Timbalan Speaker Dewan.... Sungguh biaDAP!





Sekiranya anda saksikan video diatas tadi, terbukti bahawa Azeez Rahim selaku Ahli Majlis Tertinggi UMNO habis-habisan mempertahankan maruah UMNO!

Imbas semula apa yang anda telah tonton prestasi Azeez;

Minit 01;48;00
Azeez:  Apek! Lu Bodoh La Apek....

Azeez:  DAP angkat wang haram....!!

Minit 02;06;00
Azeez minta Timbalan Speaker suruh Ahli Parlimen Kota Kinabalu berhenti bercakap

Minit 02;16;00
Azeez:  Lu muka serupa haram...!!

Minit 02;43;00
Azeez: U ingat sini orang [wakil BN] tak berani...?. U tak tahan nanti owhh...  Please stop, jangan melampau sangat!

Tahniah Azeez! Inilah yang kita mahukan dikalangan pimpinan UMNO. Jangan tunduk kepada kebiaDAPan juak juak wakil rakyat Pembangkang yang semakin melampau.

Berbalik kepada tajuk diatas tadi... anda nilaikan sendiri Azeez Rahim vs Nik Ajis

8 comments:

Anonymous said...

KALAU NAK TUNGGU RESTEU DARI DAP KENALAH TUNGGU SAMPAI KUCING BERTANDUK ATAU SAMPAI PAS PASANG TANDUK. KHIK KHIK KHIK

Anonymous said...

hmmm nak harap nicky ajis. sampai dia nazak nak mati pun dia akan spin

Anonymous said...

Kebanyakan yang jadi wakil2 PR ni orang yang kurang berilmu. Maka sebab itu lancarje lidah pemakan mughalazah tu maki hamun dan kasar bahasanya. Dah memang gaya dieorang tu cakap kasar, itu sebab sepatutnya semua wakil2 rakyat mesti disekolahkan dahulu tak kira dari parti ape. banyak yang tak layak sebenarnya. Asal boleh saja dieorang ni. asal ada duit semua boleh jadi. Jadi caca marba lah bahasa yang indah. Bahasa menunjukkan bangsa. Yang merah itu saga, yang lorek itu kendi, Yang indah itu bahasa, Yang molek itu budi.

Anonymous said...

...syukur sangat pada tuhan niky Aziz dan adi awang dimasukkan hospital kalau kematian kedua dua manusia ini di takdir berlaku serentak...suatu rahmat buat rakyat Malaysia....kedua dua ini mengunakan islam untuk politik mengkafir dan memusnahkan hubungan suami isteri bercerai berai sembahyang dua imam dan sembelihan bukan PAS haram ....akibat dati perbuatan mereka tragedy Memali jadi saksi......kematian manusia seperti ini suatu rahmat pada rakyat Malaysia.....

FIT said...

Bahlol punya komen

FIT said...

Bahlol punya komen

FIT said...

Bahlol punya. Komen

Kamao Poot said...

Find best Home based Business without any work, just invest and rest with your profit
EarningsClub.com