Wednesday, June 11, 2014

Memang Ada Ostazah Dalam PAS Yang Otak Sewel Dan Mereng....!! Ostazah Jenis Tiga Suku

Naik pentas lagak macam Ostazah...!

Bercakap macam golongan yang beriman.... Hentam kerajaan BN mengata semua yang buruk buruk mengenai pimpinan BN-UMNO.

Diri sendiri penuh dengan taik dan najis tapi tak sedar diri. Apabila dah tak laku sebagai artis, mengemis diri menjadi pencacai PAS. Tukar identity selubung dengan purdah tapi perangai macam haram jadah...!!

Akhirnya di dunia Allah swt bayar tunai... Cash On Delivery!

[Foto diatas hanya sebagai hiasan, kisah sebenar baca dibawah ini]


Hakim Mahkamah Syariah Rendah Gombak Timur Shaiful Azli Jamaluddin memutuskan kes penceraian Abby Abadi atau nama sebenarnya Arbaiyah adalah sah menerusi SMS yang dihantar oleh Muhammad Nor Farhan Che Bakar pada 9 Mei lalu.
 
Namun, Murai yang mendapatkan komen dari bekas suaminya mendapati terdapat faktor lain yang menjadi punca berlakunya penceraian.
Farhan dikatakan telah dicederakan secara fizikal di bahagian muka, tangan dan lengan.
"Saya telah dicakar, Abby kata saya tidak membawa kepentingan padanya serta tidak membawa apa-apa faedah untuk meneruskan hubungan suami isteri," katanya kepada media selepas perbicaraan kes penceraian di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur.
Menurutnya, Abby sering meminta wang dan dia akan dimarahi sekiranya tidak diberikan jumlah yang dikehendakinya.
"Saya sudah buat laporan polis untuk dijadikan sebagai bukti sekiranya hakim memerlukannya tetapi kes penceraian diselesaikan secara baik dan dipersetujui kedua-dua pihak." katanya.

Mengenai kontroversi Farhan yang dikatakan sering keluar malam dan berkaroke, dia menjelaskan ianya tidak tepat seperti mana digembar-gemburkan.
Farhan dengan tegas mengatakan dia sudah tawar hati dan tidak mungkin kembali semula bersama Abby.-Murai.Com
 
 
 
Pada 19 Julai 2012, Abby Abadi serah Borang Ahli PAS dan apabila diserbu dengan wartawan cap ayam Pembangkang, wanita ini menyatakan dia takut apabila di padang Mahsyar nanti namanya tidak ada dalam senarai ummah yang memperjuangkan islam PAS....

Takut tak dapat masuk syurga PAS!
Tetapi Abby yang terlalu tinggi ilmu agama dididikan PAS ini terlupa bahawasanya seseorang isteri itu tak akan cium bau syurga sekiranya menderhaka terhadap suaminya sendiri...!
Lihatlah diatas tadi, nasib suami Abby yang sering kena belasah. Memang sah Ostazah Mee Segera produk PAS ini tahap sewel, mereng dan tiga suku.

7 comments:

Anonymous said...

Kahkahkahkahkiokk....

Alahaiiii..... mmg kene cash on delivery la bebb....

Royannnn tgk bekas somi ac milan kaya rayee....jotawannn....

Dia jual agama ..... miskin papa kedana.... kakakakakakiokk...

Akikk pwot wa tawa bebb....

Anonymous said...

Dalam FB bukan main bangga dgn ayat mencari pucuk muda,lepas ni pucuk tua dalam PAS sedang menanti Abby

Anonymous said...

Ustazah PAS bukan saja sewel dan mereng malahan gila batang.
Ada yg mengajar dan mentekedarah duit kerajaan lg tetapi laki bini haramjadah nak mapus.
Duit kerajaan halal.Tentang dan menjatuhkankerajaan Haram.
Agak2 la wahai ustazah2 dan ustaz2 bodoh nak mampus PAs.
Sama taraf mcm BABI puak2 pas laknat ni

Anonymous said...

Aby masuk Pas dia digelar Ustazah Aby. Kalau Dyana masuk Pas, dia juga akan digelar Ustazah Dyana. Malah kalau Lim Kit Siang sekali pun pasti akan bergelar Ustaz Lim Kit Siang jika dia masuk Pas.

Ana Muslim

Anonymous said...

semoga ada ustadz-2 akan mengambilnya sbg isteri kedua, jgn tamak berkongsi kasih, termasuk TT ini juga.

hassan RIP

Anonymous said...

Ni yang seronok dengar nih. Dia takut namanya tak tersenarai dalam jemaah PAS nanti di akhirat. Ape Allah nak tengok nama dia tersenarai atau tidak ke dalam jemaah PAS nanti di akhirat. Kalau tak tersenarai, maknanya kena masuk neraka lah tu, kan. Nak tanya nih....Nabi mane yang mengajar dia macam tu?

Anonymous said...

Abby ingat kunci syurga tu pas yg pegang ke ?

alaaa ..Abby tu dulu pernah serang Norman bekas laki dia kat set, teriak macam orang hilang akal, sbb tu aku tak heran sikit pun dia cakar laki muda dia tu ..
pompuan ni depan nampak manis, belakang ada harimau juga !