Sunday, June 1, 2014

Petang Tadi Ada Pertengkaran Dyana vs Mummy Yammy....? Benarkah Dyana Marah Yammy Punca DAP Kalah....??

Esok akan ada ulasan dan kupasan sejauh mana Yammy Samad ibu kepada Dyana telah menjadi faktor kepada kekalahan anaknya di PRK Parlimen Teluk Intan.

Sementara itu kita dengar apa perasaan Dyana yang gagal memenangi PRK semalam. Klik SINI

8 comments:

Anonymous said...

Makin lama makin aku benci kat betina sekor ni. Dah la Pengkhianat laknat yang menjual Bangsa dan Agama sendiri, sekarang nak marah kat ibu sendiri??
Semuanya hanya untuk mencapai matlamat ala kafir dia dan apek kasayangan dia? Ni lah namanya kegilaan kuasa yang tak berbatas!
Oi betina laknat, sedarlah dulu, kekalahan kau adalah disebabkan kebodohan kau sendiri. Memang kau tak layak!!
Lain la kalau ada pertandingan SUNDAL TERBESAR NEGARA....aaaah...yang itu mungkin kau nombor 1!!

Anonymous said...

Berapa ramai agaknya betina begini..termasuk madam yummy...tapi apa tindakan kita sebagai orang melayu...memang memalukan apabila dikategorikan sebagai pengkhianat bangsa

Anonymous said...

Semoga diana dan mummy sedar dan kembali ke pangkal jalan. Siapalah diana jika nk dibandingkan dgn Tunku aziz. Jika diana masih bersama dap dia bakal dijadikan seperti sampah ditepi jalan. Tunggu dan lihat.

Anonymous said...

Diyana amat yakin jadi YB beb. Sebagai seorang yang masih muda dapat peluang dari DAP untuk jadi YB MP, rasa amat guarantee menang punyer kerana DAP kuat dan semua cina akan undi DAP. Walaubagaimanapun ALLAH lebih berkuasa dan ALLAH beri sipi-sipi, sikit lagi nak menang. INI seperti sembilu menghiris hati.......ALLAH masih beri masa untuk muhasabah diri dan berbalik ke pangkal jalan. Perlu bertaubat.

Anonymous said...

Saudara

Nak hapuskan DAP, tak mungkin dan mustahil sekali. DAP sekarang makin mendapat tempat dihati bukan melayu khususnya orang cina. Malah kita nampak MCA dan Gerakan yang menjadi rakan Umno juga terikut2 dengan cara DAP demi untuk menarik sokongan kaum cina. Kadang2 pedasnya pendirian pemimpin MCA dan Gerakan hampir2 sama pedas dengan pendirian pemimpin DAP dalam isu2 yang menyentuh melayu dan islam. Umno jadi terkedu dan tersepit.

Pergerakan DAP untuk ke Putrajaya boleh disekat hanya jika parti itu tidak mendapat sokongan daripada orang melayu khasnya melayu Pas dan melayu PKR. Jangan kita malu nak mengaku bermula dari PRU12 hingga sekarang DAP menjadi semakin kuat adalah kerana bantuan daripada melayu Pas dan melayu PKR.

Percaya lah JIKA tanpa bantuan daripada melayu Pas dan melayu PKR, DAP hanya akan dapat menguasai Pulau Pinang sahaja. Negeri2 panas seperti Perak, Selangor, Negeri Sembilan dan Melaka akan kekal dalam tangan parti melayu.

Kesimpulan saya adalah " KEMARAAN DAP ADALAH KERANA DIBANTU OLEH ORANG MELAYU SENDIRI ".

Ana Muslim

Anonymous said...

Suka tengok dua penampilan dyana ...amat ketara lakonannya...ayu berbaju kurung berselendang bila di kg2 , putih bersih berbaju kemeja bila berdamping dgn kaum lain.

Anonymous said...

Elok muhasabah diti , kenapa kalah drpd menyalahkan org lain termasuk ibu senditij

Anonymous said...

Setuju 110% kata2 ana muslim ni.. dah terbukti di pru lepas cina sokong dap. Melayu yg sanggup sokong dap ni adalah melayu2 yg bersifat dengki dendam tamak dan yg sanggup bermusuhan dgn kaum islam nya sendiri.