Sunday, June 29, 2014

Rakaman CCTV Buktikan Orang DAP Sendiri Letak Kepala Lembu Dirumah Rayer




7 comments:

Anonymous said...

dah agak dah

Anonymous said...

Aik... Gambar kepala lembu je... Mana guni @ bungkusannya..? Dlm video, mamat tu tinggalkan kat situ.. Ke dah ditelan anjing..? Kat bungkusan mesti ada sisa2 DNA tangan org meletakkannya.. Jabatan kimia mesti boleh analisakan.. Dah kena sorok ke..? Mana boleh pindahkan barang bukti (guni) selagi CSI team tak datang.. Kepala lembu tu boleh pulak dikekalkan.. Lawak... Lawak..

Anonymous said...

gaya lagak orang india menari...

Anonymous said...

Tu jogget banggra anak keling tuu...

Anonymous said...

Memang sendiri punya perancangan sbb mamat tu mmg tahu ada cctv dan menari tarian keling pulak tu. Kalau Melayu nak buat, mereka bukan pengecut nak sorok muka, mcm dekat SUK Selangor, mereka tak tutup muka. Kami bukan bangsa pengecut..! Kau nanti sahaja lah bila Melayu dah hilang sabar, kalau kau dah meroyan sgt nak rasa penangan Melayu yg sebenar.....

Anonymous said...

Jika Melayu tak perlu sembunyi2. Terus letak saja. Panggil pariah tu keluar tengok.

Kecuali malaun macam Mat Sabu & Anwar Juburi. Takut dengan Cina.

Anonymous said...

pariah ni memang bodoh pun... kata lembu tuhan depa... tapi ambik rotan pukul bontot lembu tu... buat bajak sawah or ladang lak... kalau dah tuhan pun depa macam lembu... depa ni memang layak di panggil pariah pun... lembu pun tak bodoh macam pariah ni... hihihihi