Monday, July 7, 2014

TERKINI...! Khalid Ibrahim Akan Buat Pengumuman Keluar PKR Untuk Sertai PAS...? Kekal Sebagai MB Dan TAK Letak Jawatan

Kita tunggu esok pagi...!!

Kita lihat siapa yang kenaaaaa...... Bilangan kerusi ADUN untuk PAS di Selangor akan bertambah dan kekal terbanyak, bilangan kerusi ADUN untuk PKR akan semakin berkurangan.

8 comments:

Anonymous said...

Kalau Pas terima TS Khalid pecah konsi le dgn PKR,ini tak mungkin terjadi.Tapi TS Khalid boleh saja keluar PKR dgn itu akan menjadikan Pas mempunyai kelebihan 2 kerusi berbanding PKR.Bila keadaan begitu PAS kena tunjuk dia anak jantan,jawatan MP misti di serahkan pada mereka.Kalau Pas tidak berbuat demikian akan terserlah bahawa Pas parti kampungan hanya pandai berkokok tapi takut nak memerentah.Kalau Selangor pun Pas takut macam mana nak perentah Malaysia,kalau PR berkuasa.Mana cakap besar Pas nak laksanakan Hudud kalau selamanya Pas hanya mampu jadi Pak turut,maknanya Pas mempermainkan ahlinya.Rasanya ahli Pas pun akan mendesak Pas utk menuntut kerusi MB Selangor nanti.MB orang Pas dan Tim mungkin org PKR,mejoriti exco DAP.Puak-puak ni memang tak boleh memerentah sebenarnya,kucar kacir sekali.Orang Selangor boleh lah bergembira dapat pengalaman indah berkerajaan kan PR.

Anonymous said...

Amacam Pondan rafizi to punya "Kajang Move"?????

Anonymous said...

PKR = PARTI KOYAK RABAK

berasiam said...

masa bn memerihtah pulau pinang dengan gerakan sebagai terju, bukan main orang pas perli umno. masa tu bilangan kerusi umno paling banyak berbanding dengan gerakan dan mca. sekarang di selangor, keadaan lebih kurang aja. kenapa pas berdolak dalik tak mahu menuntut jawatan menteri besar. jangan buat2 lupa pulak. takkan pas pun sama macam umno, jadi majoriti dalam dun tapi menteri besar parti lain yang pegang. itu macam pas lagi teruk daripada umno, cakap takdak serupa bikin.

Anonymous said...

PR 13 dah lama berlalu, isu kerajaan negeri Selangor masih tak habis2...sibuk berpolitik siang malam pagi petang. Mentang2lah bila ambil Selangor, Selangor MEMANG dah kaya, duit kantung penuh. Kalau tidak sekarang memang habuk je lah yang tingal kalau pun masih ada habuk yang tak dikerjakan oleh tipu daya DAP.

DAP licik, buat bodoh je tapi masa yang sama dikerjakan Selangor...

Hai orang Melayu kamu semua menang BERSORAK je...kesian. tak serik serik, tak belajar dari Sejarah.

Anonymous said...

walaupun aku bukan ahli Pas or PKR tapi aku sokong klau khalid kuar dr pkr n join pas dan terus jadi MB selangor.aku tak suka klau parti keluarga Anuar Ibrahim yg perintah selangor

Anonymous said...

Itulah hasad dengki yang ditunjukan oleh Melayu,lompat dari satu parti keparti yang lain bagi memenohi hawa nafsu.Mampuslah rakyaat semua jadi lembu cucuk hidung,asal cita-cita membunuh UMNO tercapai.Bravo Melayu yang mengaku berpelajaran.

ras abu said...

pergi jahanamlah PKR