Thursday, July 17, 2014

Video Klip Live On Air Radio ERA Pagi Tadi Kiki Kamaruddin Menangis Mintak Maaf Pada Uncle Sim. SALAM KOSONG KOSONG



10 comments:

Anonymous said...

Atas jalan raya macam-macam boleh berlaku.Atas jalan raya ada orang baik hati, ada yang samseng,ada yang coool dan mcm-mcm lagi.Insuran dicipta untuk melindungi kenderaan kita kerana RISIKO di atas jalan tidak menentu.Siapa pun tak mau kejadian buruk berlaku. Apa pun syabas kepada Kiki atas permohonan maaf.Teruskan bisnes anda hingga mencapai kejayaan cemerlang.

Anonymous said...

Atas jalan raya macam-macam boleh berlaku.Atas jalan raya ada orang baik hati, ada yang samseng,ada yang coool dan mcm-mcm lagi.Insuran dicipta untuk melindungi kenderaan kita kerana RISIKO di atas jalan tidak menentu.Siapa pun tak mau kejadian buruk berlaku. Apa pun syabas kepada Kiki atas permohonan maaf.Teruskan bisnes anda hingga mencapai kejayaan cemerlang.

Anonymous said...

cina maki polis...pukul penguatkuasa..dan mcm2 lagi tu dah minta maaf ker?

Anonymous said...

Islam juga mengajar supaya kita memaafkan kepada sesiapa yang bersalah kepada kita malah Islam juga mengajar kita untuk berbuat baik lagi kepada orang tersebut...

profit said...

Terlajak perahu bolih diundur,terlajak kata buruk padahnya.Lain kali jangan angkuh.

profit said...

Terlajak perahu bolih diundur,terlajak kata buruk padahnya.Lain kali jangan angkuh.

arab said...

Hahaha.... Abg nuar tipu satu malaya xnk mintk maaf ke??

Anonymous said...

Blah lah! Cinabeng buat apa pun mulia! Tak perlu menangis minta maaf pun... lepas bebas.

Zassi Zass said...

nasib ko la kiki, sape suruh jadi melayu, ingat skit kat malaysia ni orang cina je yang boleh kurang ajar tau, kau melayu kan dah kena tangkap. syabas

Zassi Zass said...

nasib ko la kiki, sape suruh jadi melayu, ingat skit kat malaysia ni orang cina je yang boleh kurang ajar tau, kau melayu kan dah kena tangkap. syabas