Monday, August 4, 2014

Budaya Atau Kewajipan...? Apabila Artis Berjilbab Mereka Kena Menyembah Nik Ajis Untuk "Cuci Dosa.... "?? Neelofa Pun Sama Jugak!

 
SEBELUM INI ARTIS YANG DAH TAK LAKU SEBAB SAHAM DAH MENURUN, ABBY ABADI PUN PERNAH MELAKUKAN AKSI AKSI YANG SAMA....


BEGITULAH JUGA DENGAN PENYANYI FOFULAR 90an, AISYAH YANG TURUT TERPILIH SEBAGAI CALON PAS BERTANDING PADA PRU 13.

17 comments:

Anonymous said...

itu semua manusia yg keliru dalam hidup di tambah pula tertipu dgn perasaan riya' kononnya telah berhijrah,pelengkapnya pula wajib mendapat restu ulama su'(ulamak jahat) akhir zaman nik najis.

abdullahripain omar said...

jangan jadi mcm agama nasrani bila bila nak taubat jumpa padri digereja isytihar segala dosa yg telah dibuat kpd padri, bila padri kata ok dosa dah diampun maka berpuashatilah pelaku dosa berkenaan. ingat wahai umat islam kalau ada terasa dalam hati nak taubat kna jumpa seseorang maka itu adalah menambahkan dosa bahkan boleh membawa kepada syirik, dosanya tak terampun, belajarlah islam bermula dg alif ba ta, call me 019 2163535.

Anonymous said...

Senang jer jawapannha wahai tuan admin...... sebab unsur kenegerian. Kalau ebby n aisyah tu lain kes lah... nak fofuler cara senang beb... masuk politik. Tapi kalao lofa ni lain kes... mengadap pok nik sebab lofa kan oghe kelate beb. Obhe kelate ni tak kira apapun wadah politik mun perjuangan... pok nik akan jadi pusat sehenti kebanyakan oghe kelate nak dapat restu mahupun cuci dosa.... kalu tak caya besok kalau dia kawen dan dapat anak...selagi org tua tu hidup sure akan dijemput cukur jembut... i mean jambul.

Anonymous said...

neelofa ni kelantan bro.,...jgn heran sgt.

Anonymous said...

Jumpa Nik Ajis untuk dapatkan lesen mengutuk UMNO?

Anonymous said...

org lain tak buta admin sahaja yg buta

Anonymous said...

Cikgu mala pun sama.....last last hampehhhh !

Anonymous said...

masa tak berjilbab neelofa sokong bn,dah berjilbab kena sokong pad ke? umno bukan parti isle jugak ke? pelik betul ler artis2 ni. catriona ross dan akil hayy pun dah tersedar mereka dipergunakan pas atas alasan beri ceramah kesedaran tp sebenarnya dipergunakan sbg modal politik pas.

usin said...

bersangka baik bro. neelofa balik beraya, so mungkin teringin nak ziarah tok ayah nik aziz. lagipun tok ayah kan tengah sakit. kebetulan rumah mereka dekat, tak salah la nak jumpa. kebetulan neelofa sudah berhijab, lagi mudah dan tak malu alah untuk bertemu.

Anonymous said...

Suka hati le.tepuk dada tanya selera.elok le tu.klu jumpa najib, ha ha ha kecoh pulok betul tak.lagi pun dia jumpa pok nik pun sebab ilmu dan darjat pok nik lebih tingi daripada ilmuan2 yg ada kt m,sia ni.ustazah2 yg ada kt m,sia ni pun ilmu tk sehebat pok nik kut.asal pakai tudung je ngadap pok nik.cuba sesekali pakai tudung pi jumpa ustazah ziti norbakyah ke.hai dunia glamor tk dapat di pisahkan dgan artis.smpai bab ugama pun nk glamour.

noah sofhia said...

jahat mulut awak nie.. ish3!!

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah kerana dia nak berhijrah kpd yg lebih baik & menurut yg disyariatkan oleh agama Islam. Fikirkan yang positif,berilah sokongan & jangan mencaci. Lagipun kita umat Islam baru sahaja melepasi Ramadhan yang mulia...Dia jumpa TG tu mungkin utk mendapatkan semangat baru & nasihat..

Anonymous said...

Admin ni ngaji maleh..ilmu tak cukup, tulisan merapu mcm org takdak agama. Manusia lain semua dh cerdik. Takkan selamanya nk biarkan rakyat sentiasa bodoh dlm parti kita yg sememangnya penghuninya kalangan yg kurang cerdik..

Anonymous said...

jumpa nik aziz bukan bertambah ilmu pun...jgnlah syok sendiri rasa diri pandai walhal diri sendiri bodoh nak mampus. entah2 solat pun tunggang langgang. baik balik negeri sendiri belajar kasi pandai dulu...OK

Anonymous said...

Betul jugok hok tok guru royat .. dia berpandu alquran n sunnah .. tapi hok dia buat sendiri tak sama dengan Al Quran n Sunnah .. ko Guano gu..
cuba tengok dan fikir .. banyak Ulamak dan Tok Guru Murshid .. yang TIDAK TERLIBAT DENGAN UNSUR POLITIK .. PENGAKHIRAN NYA .. ALHAMDULILLAH ..
NI ..DOK BAWA DOH KANDI( SUPET ) AIR KENCING ..
Cuba tengok

Jasni Jaafar said...

Ulumak politik

Anonymous said...

pikir positif. ..orang buat baik kita kena sokong. ..jgn pandang rendah. .kita sesama islam. .