Tuesday, August 26, 2014

Guna Kipas Tangan Sewaktu Adakan Hubungan Seks Adalah STYLE Trend Terkini...?

 
Klik SINI

6 comments:

Anonymous said...

Nampak benar keturunan Koreanya.

Anonymous said...

Jijah ni muka dia lebih cina dari orang cina. Tapi muka macam apa pun, tetap nyampah tengok. Muka tak malu. Elok benar l berlakikan si ketum tu.

Anonymous said...

Tshniah sultan sggor bijak dan pintar....klu 1 nama jer dihantar camana org nk buat pilihan...bodo terdesak dan nnpk panik keputusan yg anwar ibrahim lakukan....otai pkr dedah anwar ni blajar pun x abis di UM pun tak abis ....dah tau dia bodo yg korang ikut cakap dan telan bulat2 ckp dia sapa suruh...sendiri cari bala...sendiri tanggung la...

Anonymous said...

KIpas bukan sebarang kipas. KIPAS BERJAMPI. NAMPAK TAK ADA ORANG MASUK KE MAHKAMAH MENGUYAH? SIREH JAMPI. BERBAGAI2 TANGKAL JUGA DIPAKAI.

KLAU TUHAN TAK IZIN, PASTI KOSONG.

INI BAHANA KAJANG MOVE LE

Anonymous said...

Bapak berlakun ...
Emak berlakun ...
Anak berlakun ...

Berlakun keluarga bahagia.

Anonymous said...

Kipas bontot laki kau lah, kentut busuk, lepas tu tudoh UMNO.