Friday, September 26, 2014

BENARKAH Noh Omar Pernah Berbangga Bercerita Isteri Ketiganya Hebat Diranjang...? Masya Allah Apa Nak Jadi UMNO Selangor...??

Astagfirrullaaah...! Mengucap panjang...., urut dada sebab terperanjat dengan sikap Pengerusi UMNO Selangor ini.

Lihatlah sendiri diatas sana screen capture pendedahan yang dibuat oleh sebuah laman blog!

Ketika PKR dan Pakatan mendepani kemelut MB Selangor dan krisis kepimpinan dikalangan mereka kita sedari UMNO Selangor seperti tak bernafsu langsung untuk memgambil peluang meyakin rakyat dinegeri ini untuk kembali menyokong BN.

JOM kita baca sedikit apa yang didedahkan;
Mana pendekar-pendekar UMNO Selangor? Mana Ketua-Ketua UMNO Bahagian yang sibuk ligan projek untuk diri sendiri? Mana para pegawai UMNO Selangor? Mana wakil UMNO Selangor dalam MKT yang macam tak tahu nak buat apa? 
Khabarnya, Noh Omar tak minat untuk bercakap tentang negeri. Di Langkawi, sewaktu Retreat Backbenchers, antara perkara yang sibuk Noh Omar perkatakan adalah bagaimana isteri ke-3 nya adalah seorang wanita yang hebat di ranjang!
Cerita itu yang disampaikan kepada MP-MP lain. Konon dengan cabaran kepada MP lain, bahawa dia seorang sahaja yang boleh berkahwin 3, dan masih disayangi oleh PM.
 Kalau inilah mentaliti pemimpin di Selangor. sekadar membuka cerita dalam kelambu, soal kehebatan isteri masing-masing di ranjang, rasanya Azmin akan jadi seorang MB yang sangat produktif dan hebat. Tak perlu risau pasal UMNO/BN.
Azmin hanya perlu uruskan hati Anwar dan Wan Azizah, dan urusan negeri akan berlangsung dengan baik.
Sampai bila PM nak letak amanah kepada Noh kalau setakat itu sahaja mentalitinya. Setakat cerita isteri hebat di ranjang, ....... baca seterusnya di SINI

16 comments:

Anonymous said...

Kalau betul,memang musibat.

Anonymous said...

Kalau betullah,memang musibat

Anonymous said...

terus terang aku kata UMNO Selangor da bekubur mcm pengkalan kubur...

Anonymous said...

bn/umno selangor.. tidur. kelihatan tiada perancangan untuk kembali ambil akan negeri ini.
maseh mimpi sampai siang.
ada yg dah terjaga tapi dihempuk dgn bantal oleh si mimpi hingga lemas .
entahlah.. nampak gaya tak da harapan.

Anonymous said...

Apa yang susah sangat dgn UMNO Selangor nie..

Pecat ajer Noh Omar.. atau turunkan dia drp jadi calon MB

Anonymous said...

corak kepimpinan TSKI yang lebih berteraskan koporat berbanding politik menyebabkan UMNO rasa selesa kerana pembahagian kekayaan diperolehi samarata...

Anonymous said...

UMNO selangor seharusnya memainkan peranan yang lebih penting di dalam konflik di selangor..mengapa UMNO selangor tidak berani mencadangkan agar PRN diadakan..adakah kerana UMNO selangor tidak berani dan masih belum punya kekuatan untuk bersaing di selangor..

Jane Duncan said...

Kalau hendak transformasikan UMNO Selangor seribu daya! Tapi kalau hanya nak "play safe" seribu macam dolak daleh! Sah pemimpin Melayu UMNO Selangor menggali sendiri kubur untuk UMNO!

Anonymous said...

aku dh kaya..ade aku kisah..katanye..

Anonymous said...

Ini cerita dlm kelambu umno plak...

Ada org umno tgh intai nak ambil tmpat noh omar ni...

Alahaii.....mcm x biasa...

Anonymous said...

Daripada membela hantu-hantu raya pemimpin umno Selangor yang tak boleh harap, baik ler umno beli budak-budak ganster pkr dan pas jadi pemimpin baharu umno Selangor. Mungkin lebih cerah umno ambil balik Selangor pr..hahahahahaha

KZSO said...

Najib letak jawatan jer umno kembali gagah

Anonymous said...

I am a Selangorian. It saddens me that UMNO BN could not produce a leader of the people.
We need somebody who genuinely work to make Selangor a better place rather than plunder its wealth.
The current UMNO leader is of no caliber at all.
BN should try to get back TSKI back to its camp and encourage more ex corporate leaders to joint the party.
Good example is N9.
If not Selangor will forever be in the opposition hands.

Sincerely,

Wak Joko

Anonymous said...

UMNO selangor itu dah jadi macam sampah, himpunan sampah yang dikumpul dari pemungut sampah yang disampahkan !

dalam umno selangor itu hanya ada seorang dua yang betul2 ikhlas dan nak berjuang, yg lain hanya menenggek cari peluang kaut projek !

pisau tajam said...

Noh noh ...aku sangkakan 2 rupanya 3 ..
bagus jadi jantan ni , mcm ayam jantan, masyaallah.
tahniah Noh.

Anonymous said...

Hebat..