Thursday, September 25, 2014

Bocor Sudah! EXCO Azmin Ali Semua Wajah Wajah Baru.... Dr Xavier Dilantik Timbalan Speaker Ganti Nik Nazmi...?

ADUN Bukit Gasing [DAP] - Rajiv Rishyakaran
ADUN Batu caves [PKR] - Amiruddin Shaari

ADUN Morib [PAS] - Hasnul Baharuddin
ADUN Hulu Kelang [PAS] - Sa'ari Sungip
ADUN Seri Serdang ]PAS] - Noor Hanim Binti Ismail

ADUN Kampung Tunku [DAP] - Lau Weng San
ADUN Kinrara [DAP]  -  Ng Sze Han
ADUN Sri Muda  - Shuhaimi Hj Shafie

ADUN Ijok [PKR]  - Dr Idris Ahmad
ADUN Seri Setia [PKR]  - Nik Nazmi Nik Ahmad

16 comments:

razmi5 said...

Tahniahhh bro

Anonymous said...

Barisan penyamun dan perompak.

Anonymous said...

Semoga exco kerajaan Selangor yang terbaru ini lingkup bersama-sama dengan MB Aiskrim mereka.Aamiin.....

Anonymous said...

Sayang betul dia dengan DAP babi.

Anonymous said...

kak jijah .... dpt jawatan?? ... saja nak tau ..

Anonymous said...

Kak Jijah dah ada kipas kertas, cukup le.
Lagi pun yg dah jadi MB itu kan suami dayus madu dia juga.
Its all in the family.
Semoga rakyat Selangor terimalah kerajaan yg telah dipilih sendiri. Selamatlah, tahi di bontot tak payah basuh kerana perjanjian air akan dibatalkan oleh MB baru.
Duit SPLASH akan dibalun oleh Anwar dgn bantuan Azmin.
Dana 3 bilion negeri Selangor akan dikerjakan oleh Azmin dgn kroni2nya yg telah lama menunggu bagai singa2 lapar.
Nasib kaulah labu......

Anonymous said...

azizah mana? ni yang tak aci ni, dah la nak jadi mb melepas, excopun tak lekat? apa punya sial la badi kt badan ni. azmin ni memang kuat dendam rupanya. patutnya bagi la exco tugas2 khas ke. isteri ketum boleh main tinggal je cenggitu. tak patututttt...!!!

Anonymous said...

Anuwar pegang Remote ! hahaha....anda masih ingat Tivoli Villa ?

Anonymous said...

Padan muka Presiden PAS. Azmin tak menghormati tuntutan PAS.
Kalau PAS ada MARUAH ugut AZMIN akan bawa usul undi tidak percaya atau keluar dari PAKATAN. Ini HAK PAS untuk menentukan siapa EXCO PAS yang perlu dilantik BUKAN AZMIN walaupun dia MB.

Anonymous said...

mana eli wong??mana?hekhek..dua celako PAS tu jadi exco??..PAS kalau ada telo sila pecat 2 eko tu..

Anonymous said...

Kak jijah dpt jwtan tukang kipas
Tapi dia tak mau sebab upah singgit

Ketum di nak sambung tapi
Tak boleh pasal buluh inn
Lebih memerlukan beliau

Anonymous said...

Jijah dioffer tukang kipas mb
Tak taknak kerana gaji singgit

Ketum nak dioffer semula
Tapi tak layak
Kerna buluh inn lagi menunggu dia

Anonymous said...

NO KOMEN LA...KALAU LETAK POKOK PISANG PUN.....PENGUNDI SELANGOR TAK KESAH......NAK UNDI PR JUGA

24 JAM BERPOLITIK JE...KERJA TAK BUAT....

Anonymous said...

Tak baiklah si Azmin ni. Bagilah jijah speaker dewan. Kan dia cum tak diperkenan sultan untuk jawatan MB sahaja. KETUM dah kata jijah ada kesemuanya untuk menjafi MB. Erti kata lain jijah ni perfect woman.

Anonymous said...

Barisan exco terbaik. Cukup2lah DS Anwar dan DS Azizah. Berilah peluang pada generasi baru.

Anonymous said...

Katak pas tu rope2nya orang assemin.adun pas yg lain telan ayo lioo.