Wednesday, September 10, 2014

HAAKK PTUUII...! Ini Bangsat Bukan Main Kuat Lagi Dia Hentam BN. Akhirnya Dia Pergi Menganjingkan Diri Mintak Sedekah Dengan MARA

Kalau bercakap bukan main kuat lagi berkompang berdekang dekang caci hina keji kerajaan BN....! Semua yang dibuat oleh kerajaan BN salah belaka...!

Macam kata hina nista dan keji dilemparkan terhadap kerajaan BN. Beria-ia dan bersungguh-sungguh mahu rampas tahta kerajaan Putrajaya kononnya mereka lebih pandai dan cekap.

Meludah kelangit akhirnya jatuh setepek ke muka sendiri yang tak handsome itu...., pergi menjilat-jilat jadi anjing.

Lihat imej screen capture dibawah ini kisah seorang pimpinan Pakatan Pembangkang yang bukan main kuat menghentam kerajaan BN sudahnya menjadi jalang...!!



32 comments:

Anonymous said...

A big disgrace.........

raismazzadam said...

Dasar SI BABI...perangai pun BABI LA..

Anonymous said...

Moka haramjadah x tau maluu....

Mlayu lemah....peruntukan mara pon kurang....

Sapa yg lemahkan.mlayu kalo bukan pas....

Bertanding 61 kusi lg 222 kusi...tapi berangan nak printah msia....

Mohonggg tull....

Johan said...

Wah bijak anaknya. MARA terlalu.rasis. Singapore Taiwan dalam senyap tawar biasiswa pada kaum cina di Malaysia. Bila ditanya kenapa tak ada melayu ditawarkan jawabnya orang melayu malaysia tak mohon! NIZAR mohonlah.

Anonymous said...

Alhamdulillah..
Kebaikan kerajaan tidak mengenal parti politik

Anonymous said...

Itulah dia akhirnya menyembah balik pada pihak yang dia hentam dulu. Allah dah tunjuk di dunia lagi betapa kehinaan juga yang dia dapat bila dia menghina pihak lain dulu. Sudah tentu orang2 lain akan berkata macam2 terhadap dia. Tetapi muka tembok memang macm tulah. Mana ada rasa malu.

Anonymous said...

Kenapa Nizar penjilat kote cina tak minta duit kt dap?

Anonymous said...

dah abis blajar nanti...kutuk kerajaan tak dapat "pendidikan percuma" kata duit kerajaan semuanya haram.

Anonymous said...

nanti cacai akan kata MARA bukan bapak hangpa punya, aku melayu aku ada hak juga...kalau gitu lah cakap dia, patut di hantuk kan saja kepala dia kat dinding..dia kutuk melayu, dia caci melayu, dia buruk buruk kan umno, parti melayu, akhirnya dia pergi mintak hak melayu juga..melayu ke dia ni..satu cadangan...buat ceramah, bawak tin milo, kutip duit, bawak ustaz ustaz yang terkenal tu untuk buat lawak yang suka kata isi tin tu penuh penuh..supaya share dia pun banyak...melayu tak sedar diri..melayu juga di cari bila sesak...kenapa..DAP ada apa tak mintak..

hasnul rahman said...

Aikkkkk! Mana perginya Ngeh Kor Ham dan Nga Kor Meng?
Mereka dah lupa atau dah tak kenal lagi dgn bekas MB Perak tu ke?
Kalau setakat nak belajar kat US, duit balak hasil sumbangan MB Kelantan dulu tak susut pun!
Itulah jenis Melayu lupa daratan.

Anonymous said...

Hi, babi babi banyak duit macam ni pon mintak biasiswa gak, ada orang dalam ke yang nak dimintak tolong anak babi dia tu ? Tapi yelah, inikan Malaysia, babi babi pun masih rakyat Malaysia.

Anonymous said...

Kalau sayalah sebagai Nizar, sorry lah nak mintak bantuan MARA. Mana nak letak muka. Ibarat siang hari maki hamun bini, bila tiba "malam jumaat" mula merengek nak "apam bini tu". Memang sial punya keturunan. Sanggup bersekongkol dgn DAP, bila sesak, cari agensi yg diwujudkan oleh UMNO.

Anonymous said...

Jangan lulus pinjaman tu!!!!!!!

Anonymous said...

Kalau bapa pun dah sanggup mengkhianati melayu dan islam, ada kah anak apabila diberi pertolongan sponsorship oleh Mara akan berterima kasih kepada kerajaan dan melayu? Atau adakah anak beliau akan berkerja keras manjadi dalang dan batu api anti-kerajaan UBN semasa di luar Negara, terutama sekali di USA yang bebas dan luas?

Anonymous said...


"Memang sial punya keturunan."
Aku suka ungkapan ini. Memang 'hit right on the dot'

Anonymous said...

Tu belum habis lagi tu. Lepas dapat biasiswa Mara, pi belajar kat US. Bila anak dia balik, mungkin anak dia akan join pembangkang dan kutuk kerajaan lagi, nak meritokrasi dan bla bla bla. Lepas tu anak dia akan pi apply GLC, dan bila beli rumah akan minta 7% bumi diskaun. Lepas tu dah beranak pinak, anak-anak dia pulak nak masuk MRSM (macam anak Nizar yang masuk MRSM Taiping). Lepas tu bila dah lepas SPM, akan pi Mara minta biasiswa.

Macam tu lah kitaran hidup mereka. Tu pun kita harap masa cucu dia dah habis SPM, NEP masih ada lagi la

Anonymous said...

Kerajaan sepatutnya tolak permohonan Nizar yang tak bersyukur atas kemudahan kerajaan dan bagi kat orang yang benar2 perlukan dan bersyukur. DAP atau Anwar sudah tentu boleh taja anak Nizar.Patut dibuang aje anak dia dari MARA. Kalau nak kata UMNO tak zalim,itu kenyataan tak cerdik politik.

Anonymous said...

Haramjadah Nizar Berok Ex MB bawah pokok ni dulu cukup samseng bekeng, dicaci makinya UMNO sampai tak cukup tanah. Dia menuduh UMNO zalim pd Cina, UMNO racist Melu. Nizar ni makhluk yg jauh lebih hina dari BABI!
Babi xde akal tp Nizar babi ni ade akal, Tuhan bg dia gidup senang, tp dia kufur!

Akhirnya cari MARA! agensi krjn UMNO yg racist tuvuhkan MARA! knapa kau tkgi mintak kt tokong DAP je Nizar Berok oii?!M

Yg paling xguna esok lusa anak dia dpt duit MARA, balik US jd syaitan ikut bapa dia hentam krn kaw2!

h said...

Haramjadah Nizar Berok Ex MB bawah pokok ni dulu cukup samseng bekeng, dicaci makinya UMNO sampai tak cukup tanah. Dia menuduh UMNO zalim pd Cina, UMNO racist Melu. Nizar ni makhluk yg jauh lebih hina dari BABI!
Babi xde akal tp Nizar babi ni ade akal, Tuhan bg dia gidup senang, tp dia kufur!

Akhirnya cari MARA! agensi krjn UMNO yg racist tuvuhkan MARA! knapa kau tkgi mintak kt tokong DAP je Nizar Berok oii?!M

Yg paling xguna esok lusa anak dia dpt duit MARA, balik US jd syaitan ikut bapa dia hentam krn kaw2!

naza citra said...

adakah duit mara 100% duit Parti UMNO?? atau duit rakyat?? Adakah mara halnya bagi duit kepada parti umno saja?? adakah paeti pembakang tak layak menerima duit mara?? adakah islam mengajar umatnya menghina orang?? atau pun memang asuhan dari umno ?? tolonglah macai jangan angkuh dan sombong bila berbicara. nanti orang cakap macai bodoh jangan marah.

Anonymous said...

Hasil usaha kerajaan UMNO/BN tetap yg terbaik sampaikan...walaupun dicaci dan dimaki tetap memberi bantuan kpd rakyat tanpa mengira fahaman politik..pengalaman aku sendiri yg mengikuti kursus MARA dimana pegawai MARA berasal dari Kelantan secara terus terang mengutuk dasar krajaan yg memberi latihan kpd bumiputera didepan seorang India disebuah hotel di KL

Anonymous said...

Apa susah minta sesiapa di mara siar gsmbar anok bekas mb perok tu....bapak mme x malu...kasi ajar anok dio.....nnti dua dua malu sendiri....minta sesiapa di mara siar gbar anok dio.....lepaskan hanjing tersepit...

Anonymous said...

Nizar melayu BANGSAT .

Kimi said...

Orang ini macam dedalu api hinggap ke pohon kayu hinggap ke batang, batangnya mati; hinggap ke ranting, rantingnya patah.MARA jangan tolong dia,MARA jangan tolong anak dia.MARA jangan tolong keturunan dia.Ramai lagi melayu yang MARA boleh tolong.Ramai orang melayu sangat terluka dan menangis hatinya dek cakapnya dan tindakannya.Ingat tak betapa biadapnya dia dengan Raja Nazrin semasa krisis Mb Perak satu ketika dulu.Ini melayu sangat2 tak sedar diri dan sangat2 JIJIK!!!

Anonymous said...

Habis dihasut nya orang Manjung orang cangkat jering supaya membenci kerajaan...di ajaknya jadi Anti Umno..ceramah pancing Undi nya berdentum dentam menjaja Kerajaan Zolim....!! Munafiqqqqqq !!!

Anonymous said...

Adakah dia akan menyalakan lilin kalau MARA dimansuhkan bila DAP berkuasa penuh dalam PR mengambil-alih kerajaan Malaysia?

Anonymous said...

Naza Citra..agak agak kalau PAKATAN memerintah MARA ada tak? tak kot sebab MARA akan dimansuhkan dan dijadikan hak semua kaum..masa tu kalau anak melayu/bumiputra nak belajar harus sujud pada merit dan koata..kalau kerajaan sekarang tak mempertahankan MARA agaknya anak melayu/bumiputra kat mana sekarang?.memang bukan duit mak bapak UMNO cuma tanpa UMNO, MARA tak ujud..sendiri fikirlah..

Anonymous said...

Sepatutnya MARA jangan bagi dia. Suruh je dia gi minta dangan DAP ke ,PKR ke.

Smoke 21 Smoke said...

Bukan nizar je perangai mcm ni. Semua org PR perangai mcm ni. Yg korang dok sokong PR lg buat ape?????

abu bakar said...

Habis bljr nanti ank nya akan berjuang utk hpuskan byr blk Ptptn

Anonymous said...

Muka tampal kulit babi mana tau malu...babi...

Anonymous said...

Pembohong bersiri