Monday, September 8, 2014

LIVE On Air Siaran TV Apabila Wanita Melayu Hari Ni Promo Alat Panjangkan Zakar Lelaki... KANTOI. Saksikan Video Klip Ini

Apa nak jadi dengan bangsa melayu...? Dah tak ada nilai nilai ketimuran lagi...?

Sebuah rancangan tv tempatan yang keudara secara live telah terlepas pandang isi kandungan tutur kata perbualan yang dikira sangat lucah dan TAK sesuai untuk tontonan umum....!

Seorang wanita melayu yang masih muda mewakili sebuah syarikat jualan untuk mempromo produk di program tv ini. Alangkah memeranjatkan apabila wanita ini tanpa segan silu mempromo produk untuk menguatkan zakar kaum lelaki...!!

Antara skrip dan tutur kata wanita ini "krim ini boleh membuatkan ianya membesar..., memanjang..., bagi tahan lama..."

Yang paling menggerunkan apabila wanita ini memperkenalkan produk untuk urutan pada zakar lelaki jenis vacuum pump. Seterusnya dia tanpa segan silu meminta pengacara wanita disebelahnya 'meminjamkan' jari sebagai 'ganti' zakar lelaki untuk dimasukkan kedalam vacuum pump itu. Dia menjelaskan vacuum pump itu boleh menarik zakar untuk menjadi panjang....

Katanya dengan selamba "inilah saiz ideal lelaki Asia..,  6 1/2 inci panjang dan 6 1/2 inci ukur lilit. Pastikan abang abang semua...., inilah saiz sebenarnya"

Kalau dilihat dari rakaman video dibawah ini nanti, kelihatan seperti pengacara wanita itu mirip salah seorang pengacara program Wanita Hari Ini TV3.

PERSOALAN BLOGGER MIK - APAKAH SUDAH TIDAK ADA SENSITIVITI DI PIHAK PENYIARAN STESEN TV TERSEBUT DAN KENAPA TIDAK ADA PROSES CENSORSHIP PIHAK KEMENTERIAN...?

JOM kita saksikan video klip dibawah ini dan anda anda semua buatlah penilaian anda sendiri...





DIBAWAH INI ADALAH FULL VERSION VIDEO KLIP TERSEBUT





11 comments:

Anonymous said...

Speechless :O

Anonymous said...

Speechless!.....kecik hati orang Asia...itu saiz Abg Mat Saleh

Anonymous said...

OKLAH YOU ADMIN LELAKI JGN JADI HIPO- TAPI AKU TAK PERLU VACUM SBB DAH 9"

Anonymous said...

Aku nak awek ni pam kan...lehh takk

Anonymous said...

ini lah padahnye apabila duit telah mengeasai fikiran. hilang rasa malu kerana duit.hilang sifat ketimuran juga kerana duit...

Anonymous said...

Mana pergi malaun penguatkuasa .dan malaun lembaga penapis...jahnam dah MALAY SIAL NI

Anonymous said...

Aku punya 5 inci je.. Ok lah panjang2 buat apa. Kih kih

Anonymous said...

bodo minah nie...kalo saiz standard gitu..senak ke ulu hati la ko..kahahkaka

Anonymous said...

aku nak respon mulut promoter pompuan tu je. pasal tv punya prosedur, biar orang lain komen. selamba betul pompuan melayu muda tu sebut benda2 berkaitan alat sulit orang jantan. macam dah jadi mainan dia jer. panjang sekian, ukur lilit sekian baru ideal. pehh!!! tanpa rasa segan silu langsung, lancar je macam air terjun. aku tak tahu samada nak respek atau nak ludah pompuan tu. zaman di mana maruah dah tak ada nilai, janji duit masyukkk!!!

Anonymous said...

Perempuan ni tentu dah biasa sangat.

Macam mana pulak jika butuh tu bengkok, mau pecah pam tu.

mae said...

produk tu mesti cina punya kompeni yg nak pasarkan. pompuan melayu tu bila cina suruh je buat marketing terus buat.