Saturday, September 20, 2014

PRK N01 DUN Pengkalan Kubur - Bestnyer Video Klip Ini "UMNO Jahat... UMNO Penipu"












13 comments:

Anonymous said...

Alaaa....cikgu rahim nih..hmmmmm...ni antara badut2 sarkas PAS yg selama2 tegar PAS...sesat ka...masuk longkang taik ka...apa saja asalkan jgn UMNO...kawan2 dgn UMNO takpe...bukan bermusuh dgn org2 UMNO tapi bermusuh dgn UMNO itu sendiri...apa punya pendirian laa...mcm nie laa..sapa2 yg sanggup pegi beli rubber stamp chop UMNO...pastu gi stamping kt baju dia lambang UMNO..kain n kopiah dia sekali..pastu korang ckp kt dia baju seluar dia termasuk la seluar dalam dia ada "chop UMNO" nescaya dia akan sanggup tanggalkan semua yg dia pakai biarpun depan2 org ramai...sanggup telanjang bulat asalkan "suci" drp UMNO biarpon yg bagitau tu org2 UMNO sendiri...tahap mcm ni laa maksud aku org2 PAS tegar bingai yg dijadikan pemimpin oleh org2 PAS nih...nama jer cikgu...dah tua2 lak tu...perangai busuk jahat mcm komunis sampai sanggup tikam sesama melayu Islam hanya disebabkan hudud jumud versi parti "Islam" dia berbeza dgn org lain...

Anonymous said...

saya orang umno. kalu umno tu tak da ahli masih tetap ke umno tu jahat....sedih nya orang yg beragama kononnya cakap mcm ni. org umno tak kacau pas pun..

Anonymous said...

Low class, low mental capacity..

Strategi Perang:Pengenalan said...

Siapa yang penipu?

Anonymous said...

UMNO .. United Malays National Organisation .. bile diterjemah jelas maksudnya jadi Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu ..
dimana yang kata perkataan tu dispin ..
PAS .. Parti Aslam Semalaya .. Kalau Islam harusnya PIS .. baru jadi Parti Islam Semalaya ... kalau sebut SeMalaysia pun tak boleh sebab PAS tertubuh sebelum adanya Malaysia .. kalau nak sebut juga SeMalaysia.. maknaya spin la tu ... no wonderlah PAS ni kepala samdol dulu kini selamanya ... nak letak akronim pun tak reti ...apa lah punya cengkadak kepala kopiah ni ... sendiri putar alam .. lagi mau cakap orang lain penipu ... lagi baik sebut Parti Anak Setan .. lebih jelas dan sesuai dengan singkatan ...

Anonymous said...

Sunggoh hina nya mereka-mereka yang syok2 digelar ustaz. Mereka2 nie penganut agama islam ker? Amat takut dengar kata-kata dari mulut mereka yang seronok melanggar hukum. Tidak takut neraka Allah ke mereka ini? Yang kesal apabila ALLAH turunkan bala keatas parti Pas di atas kecelupaan mulut ustaz2 mereka. Tolong cepat taubat.

Anonymous said...

Cik Gu Rahim, don't worry your turn is just around the corner.

Bertaubatlah jangan terlalu menghina nanti tak tertanggung azab Allah swt terhadap hang.

Anonymous said...

Cikgu binatang BABI laknatullah.
Mulut busuk mcm mulut BABI.
Karpal dah mampuih
Kenapa mu tak Mampuih sekali.
Binatang BABI punya pengampu kapir laknatullah.
Cikgu laknat keturunan BABI

Anonymous said...

penganut PAS yang cukup sakit otak...!!!!!!!!!

Anonymous said...

too bad to be good now binatang kapol already sink he in hell now
HOW COULD YOU HELP HIM
TALKING SHITT

salim hasan said...

TU LA DIA !! DGN KAFIR HARBI BUKAN MAIN SAYANG.TAPI SESAMA MUSLIM MAKI HAMUN DIA SEMANGKUK PENUH

Anonymous said...

Kalau bukan babi, bukanlah cikgu rahim namanya...

Anonymous said...

Org pas hampa tak malu ka wei???????...dah la bodo...penipu plk...kaki putaq alam...cikgu apa ni????