Thursday, September 11, 2014

WALLAHI... Rakyat Selangor WAJIB Tonton Dan Sebarkan Video Klip Ini. The BEST..!

Siapa akan sangka dan menduga Hadi Awang mampu menjelaskan kisah sebenar dan sekaligus membuktikan klentong Anwar dan Rafizi dalam kemelut krisis MB Selangor....?

Anda WAJIB tonton dan sebarkan secara meluas video klip dibawah ini untuk seluruh rakyat Selangor agar mereka tahu dimana duduk sebenarnya punca segala permasalahan ini...




19 comments:

Anonymous said...

d best !!!

Anonymous said...

Tabik Hadi. Jom pinggirkan terus Anwar... dia memang gila... kenapa kaum tu tak bising... mana ambiga ...mana Bersih....????

Anonymous said...

DAP/PAS/PKR dan Wajah2 Pemimpin musibat yamg menjadi pujaan penyokong2 Anak Haram!!

Anonymous said...

Tabek hormat, itulah yang sebetul dan sebenarnya.

Anonymous said...

At last, he is doing something right for a change..

Anonymous said...

ha ah best lah .... penyegar di waktu pagi!!

mae said...

agaknya selama ini pas cuba mengalah dengan anwar tapi sampai bila nak asyik mengalah je kan ...

Anonymous said...

Kalau penganut Pas tak paham paham lagi,,,kita tak tau nak ckp apa lagi dah !

Anonymous said...

LAWANG tetap LAWANG..!!!!!!

Anonymous said...

Video Hadi yang mantap,jelas.Syabas!

Anonymous said...

Umno jgn syok sendiri. Bkn bermakna Hj Hadi dan penyokong PAS dh mula sokong Umno

arab said...

Bguihh tul video ni... Perfect!!

Anonymous said...

bukan syok sendiri..tp syok tgk video klip ni..apa yg berlaku dlm pr ni krn mengejar duniawi.

Anonymous said...

Bukan nk mintak sokong umno ... tapi jgn bagi ruang dap dan kaum lain pijak melayu

Anonymous said...

good editing ...
lawak habis..
kalau nuar tengok mau dia terkencing terberak ketawa sampai menangis ..

Anonymous said...

"Umno jgn syok sendiri. Bkn bermakna Hj Hadi dan penyokong PAS dh mula sokong Umno"

woi sedara ... jangan gila perasan lah... PR da lintang pukang dahhhh.. kalau PAS tak nak join UMNO ada aku kisah ..... sap perlu sapa sekarang ni ...

Anonymous said...

Perfect cutting point...huhuhu

minaq jinggo said...

Agreed ... ini video terbaik setakat ini... comprehensive..dalam isu kemelut MB Selangor

Anonymous said...

AAA AAAAK WUUUOOKK....Bunyi Sabu macam Keldai dan sejenisnya...tp itulah, dan itulah, sekali lagi, itulah TIMBALAN PRESIDEN sebuah parti ISLE, pengikut tegar ANWAR...oh ksiannya bini akuuuu...dia ketawa buat pa...kahkahakah puihhh