Sunday, October 5, 2014

Azmin Seorang MB Yang Bekerja Atau Cuma Berlakon Untuk Tontonan Rakyat...?

‎Pada awalnya apabila foto ini viral di media sosial harapan kesemua gurkha murahan upahan Azmin mereka mengharapkan rakyat Selangor akan berahi dan teruja menyaksikan prestasi MB yang baharu....

Malang sungguh nasib mereka gurkha gurkha yang dibayar RM3,500 setiap seorang. Memang tak berbaloi upah yang dibelanjakan sebanyak RM17,500 setiap bulan buat 5 ekor Cytro ini. Foto tersebut sudah makan tuan! Sudah backfired...

Respon yang diterima sangat sangat negatif dan sesama penyokong PKR sendiri pun tak senang dengan cara sebegini menipu pengundi di Selangor.

Segala kerja keras Azmin yang turun padang dilihat sebagai lakonan semata mata. Kemana tumpahnya kuah Anwar kalau tidak ke pinggan Azmin....

Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

8 comments:

KZSO said...

"Biarlah ahli politik berperang, berdrama dan berlakon kerana kelak lakonan mereka itu akan menjadi lawak jenaka yang akan dikenang."

Itu adalah amanat terakhir Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim kepada penjawat awam dan rakyat agar tidak melayani sikap ahli politik yang gemar berlakon.

salim hasan said...

wow!!! ghaaajin nye!! abeh ler wahai rakyat selangor.Kome kena berak dgn si Min ni.Udah udah ler jgn kome jadi bodoh lagi .PRU ke 14 telingkup kan penipu penipu ni semua secara total

Anonymous said...

Dulu sebelum MB dia masuk dalam toilet. Dah jadi MB masuk dalam longkang. Esok ni hilang jawatan MB nak masuk mana agaknya...

raismazzadam said...

X payah nak berlakon sgt la...Kampung Klang Gate tempat BONDA TERSAYANG dia duduk tu penuh dgn sampah dan pendatang lagi..lps ni MB tolong tengok2 kan tempat Bonda tu...apa guna ada anak MB klu mcm ni...

Anonymous said...

Bagus..bagus...teruskan azmin. Jadikan tugas turun padang, turun longkang dan turun jamban sebagai rutin mingguan. Dua minggu sekalipun ok. Lepas ni tak tengok gambar mb azmin tengah tonyoh lubang jamban yg tersumbat di gombak. Bravo mb selangor terkini. (Kalau boleh cuba ajak penasihat ekonomi yg baru dilantik semula tu bersama kerja2 menonyoh jamban tersumbat, mesti sokongan akan kembali mencanak).

Anonymous said...

Dia belajar dari bos dia. Menipu le tu.

Kita nak tengok sampai bila dia nak masuk longkang demi rakyat.

Anonymous said...

MB jamban mmg la gitu. dah biasa dok lama2 dlm jamban. setakat longkang apa ada hal

Anonymous said...

Kalau jamban rumah tersumbat panggil MB selesaikan.