Saturday, October 25, 2014

Baik Punya Klentong... Kunuunnya Presiden Turki Erdogan Offer Anwar Lari Ke Turki Supaya Tak Masuk Jel Sg Buloh

Anwar kata dia boleh lari keluar negara bila bila masa dan dah mendapat banyak offer dan ramai pemimpin luar negara nasihatkan Anwar jangan balik ke Malaysia supaya tak merengkok dalam penjara Sungai Buloh...

Menurut klentong Anwar beberapa hari lepas sewaktu dia di London, ramai pemimpin luar negara tak mahu Anwar masuk jel kunuunnya dia sangat sangat dan tersangat diperlukan untuk bersama sama pemimpin beberapa negara "menyelesaikan" masalah dunia....!

Selamba dan sangat bersahaja cara Anwar klentong beberapa kerat manusia bangang yang masih mahu pergi ke tapak ceramah mendengar ceramahnya "membeli simpati".

Anda saksikan dibawah ini video klip yang dirakam;


11 comments:

Anonymous said...

Ale utoh klu dasar prnipu tetsp nak menipu

Anonymous said...

Auta kelinga.

maae said...

Bila malas membaca, tidak pula menilai, masih taksub dengan cemaran seseorang maka 'kena jual' lah...

Tergelak lah si polan terbahak-bahak dalam kereta mewah bersupir bahawa 'kelentong' nya larizzz semacam..he..he
Melayu jugaaak kenaaaaa juaaaaaal....

Anonymous said...

cukup lah tu ...berehat jer lah kat sg buloh...jgn kacau rakyat dan negara lagi.

Anonymous said...

dah kena dah..si bangang kena jual oleh si klentong..

A Amin said...

Dah tu kau pg jer la Anwar kat negara yang suka dengan kau, masyarakat hancur pun sebab Anwar jadi kalau Anwar keluar dari Malaysia lagi aman kat sini.

Anonymous said...

nybreakKata kalah PRU 13 nak jadi prof. pensyarah diluar negara. Antara mutiara kata-kata DSAI.
Perjuangan DSAI mengahadapi hukuman liwat II sekarang terpaksa meminta ihsan rakyat.
Antara kredibiliti dan realiti DSAI, menyebabkan rakyat sudah berfikir kerana ingin tahu!!!!

Anonymous said...

Nobody has answered a simple pertinent question....WHY DID NOT ANWAR ALLOW HIMSELF TO BE CROSS-EXAMINED IN THE DOCK DURING TRIAL? He chose to make statements from the dock. YET HE CLAIMED THE TRIAL WAS NOT FAIR. WHAT IS HIS STANDARD? Nobody has answered a simple pertinent question....WHY DID NOT ANWAR ALLOW HIMSELF TO BE CROSS-EXAMINED IN THE DOCK DURING TRIAL? He chose to make statements from the dock. YET HE CLAIMED THE TRIAL WAS NOT FAIR. WHAT IS HIS STANDARD?

Anonymous said...

biasalah anu ..ar suka riak dan cakap bessaar ,,, bongkak , tak sedar dirri....lepas tu selalu klentong....kes anjing pun dia buat ringan ,,,,kes kalimah ALLAH buat ringan......tapi kalau kes kaum pendatang xxxx ,,....dia ambik berat ,,,,,pesta minum arak buat ringan je.......nampak sangat klentong nye

Anonymous said...

Terbakar semangat saya mendengar ucapan dsai..hidup anwar, reformasi..reformasi..

Anonymous said...

Mmg btol pun. Lagi2 leader2 yahudi. Anwar kene jail susah la agenda yahudi