Thursday, October 30, 2014

Best Bro...!! Video Klip Penjilat Anwar Bergaduh Sesama Sendiri Depan Mahkamah Putrajaya

Deyy Machaaa....! Ammaaaah....!!

Duit punya hal sudah jadi gaduhlah Machaa..... Memang lawak menyaksikan sedutan kedua-dua video klip yang dirakam semalam sewaktu penjilat penjilat Anwar di Palace of Justice Putrajaya.





12 comments:

Anonymous said...

Mr Samy...
Nanti belakang..
Anwar sudaaaa masuk itu penjara dalam
Belakang Samy mari
Sami ganti itu Anwar punya kerusi
Jadi KETUM

Samyyyy.. menang punya orang
Samy mati parti dalam jugak
Anwar mungkin mati Penjara Sg Buloh..

Samy lagi bagus dari Anwar !!

Anonymous said...

AYOHYOYOYO
DUIT DUIT DUIT
ADA DUIT 40,000 bas PUN BOLIH MARI........
HENTILAH.....
JANGAN JADI BODOH ..PASAL PELIWAT NEGARA NI.
KENCING SANA, KENCING SIN...
KENCING KAT UNIVERSITI MALAYA, LEPAS TU KENCING KAT SUBANG JAYA..

STOP BEING FOOLED LAH........

Anonymous said...

Party Hooligan!!!

Suka Bergadoh dan Baling Kerusi!!

Spesis Anak Haram!!

Anonymous said...

DUIT, DUIT DUIT DUIT...DUIT PATUTLAH LEMBU LEMBU BANYAK TURUN...KIHKIHKIHKIH

Anonymous said...

Gaduh kerana orang yang masuk kote dalam jubo lelaki....puih

Anonymous said...

Yennaaadeyyyy....salah Umno kaa deyy....susah payah hangpa kerana pak sheikh kes tutoh pungkoqq ni...apa daaaaa !!


Anonymous said...

berebut duit !

Anonymous said...

berebut duit !

Anonymous said...

Tbaik......

Anonymous said...

Dari sebuah ceruk, perangai macam beruk;
Dahi pun dah berkerut, tapi masih mengarut;
Mimpi nak jadi PM, amok nak jadi PM!

Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

Anonymous said...

ini semua salah UMNO tak bago duit dekat iyu sammy lah.

ini sammy bodoh punya oarng duit punya pasal lu gaduh sama lu punya ahli.bodoh punya penyokong anwar.................

Anonymous said...

ini semua salah UMNO tak bagi duit dekat itu sammy lah.

ini sammy bodoh punya orang duit punya pasal lu gaduh sama lu punya ahli.bodoh punya penyokong anwar.................