Friday, October 24, 2014

Ceramah Depan 300 Orang Anwar Kata Bersedia Masuk Jel Cuma Mintak Jangan Dipukul....

Bijak bermain dengan kata kata rayuan...., beli simpati "rakyat yang masih bengong" percaya kepada Raja Putar Alam, Bapak Pembohong Nombor 1 Malaysia.

Istilah zaman ini, Anwar guna Ayat Power dan memang dia "mengayat" mereka yang masih bahalol dan tolol mahu percaya kepadanya! Didepan hadirin seramai 300 orang Anwar merayu simpati.....

Anwar Ibrahim merayu agar kejadian mata lebam tidak berulang sekiranya dia dipenjarakan sekali lagi selepas rayuan akhirnya terhadap sabitan kes liwat pada 28 Oktober ini.

Anwar berkata, jika dia ditakdirkan dipenjarakan sekali lagi, "tolong jangan pukul saya lagi...". Bukan main bijaknya dia bermain dengan kata kata....





Memang Anwar ada skill dan bakat untuk bermain dengan kata kata. Dia mengimbau kembali insiden mata lebam ketika di Penjara Sungai Buloh, Menurut klentong si Anwar, kunuuunnya bekas Presiden Indonesia Habibie JB menelefon Perdana Menteri ketika itu Tun Dr Mahathir Mohamad untuk menyatakan kebimbangan beliau.

Klentong Anwar lagi, kunuunnya Habibie menyatakan kepada Tun M beliau telah dimaklumkan oleh pihak Iintelligentsia Indonesia Anwar teruk dipukul dalam penjara.

Menurut cerita Habibie, Mahathir menjawab bahawa negara ini mempunyai undang-undang dan dia tahu bagaimana mengendalikan urusan dalaman negara.

Kesian.... dalam keadaan hujan renyai, ada juga manusia bahalol dan tolol seramai 300 orang sanggup membodohkan diri menunggu mendengar ucapan "Beli Jiwa" oleh  Anwar sekiranya dia akan ke penjara minggu depan.

5 comments:

Anonymous said...

BAHLOL TOLOL SEPANJANG HAYAT.......

Anonymous said...

Sekali saja boleh tipu, dah selalu sangat menipu siapa yang nak percaya lagi. Dah 4 inci dalam lobang, lu mau tipu lagi, bahalol bin tolol.

Anonymous said...

kalau aku duduk bersama dengan anwar dalam penjara, aku tak pukul dia ..kesian orang tua dipukul !

aku tak akan lebamkan mata dia , kesian dahlah tua ..mata lebam pula !

aku cuma akan tolong hisap kote bengkok anuar, akan tadah lubang jubur untuk dia kongkek setiap hari , akan tolong lancapkan kote anuar sekiranya kote dia dah tak mampu menerjah lubang jubur aku !

sebelum itu, aku berharap semoga anuar mampus kojol sebelum dia keluar penjara !!!

Anonymous said...

org yang pegi dengar cite bohong dia adalah org yang xpernah dengar ceramah dia klau mreka ada pernah dtg dengar ceramah dia pasti xakan dtg lagi.sebabnye semua bohong belaka.

Anonymous said...

aku bukan penyokong anwar,tp aku jijik dgn komen kamu semua disini,
semoga kamu mendapat petunjuk dan hidayah.

ketua umno (KetUm)