Friday, October 24, 2014

Tonton Video Klip Ini....! Penjelasan Azhar Idrus Hukum Tengok Video Seks Lakonan Sendiri

Menurut kata kata yang keluar sendiri dari mulut Azhar Idrus hukum menonton video lucah tidak haram jika "awak sendiri pelakonnya, bersama isteri awak".

Tambahnya lagi, "Awak berlakon, awak tengok semula, haram tak..? Tak haramlah...".[minit ke 00;07:00 sehingga 00;27:00 video klip dibawah ini]

Kesimpulannya untuk menjadi pelakon aksi lucah bersama isteri, maka akan berlakukah rakaman sendiri sepertimana ada sesetengah pihak yang suka melakukannya.....

JOM anda saksikan dan dengar sendiri kata kata tersebut pada video klip dibawah ini;



3 comments:

Anonymous said...

Huh.. tu laaa BODOOOO...
pornstar la sangat

Anonymous said...

Dia la tu kot,aku rasa macam zairil ni nak buat private terklik public viewing.Muka serupa jer.

Anonymous said...

ustad janggut nie popular sebab ceramahnya bnyk berbaur 18sx

tak ade angin takkan pokok bergoyangggg.. nokk??