Tuesday, October 28, 2014

Updates 05 Dari Putrajaya - Memang Bangang Spesis Otak Udang Penjilat Tegar Peliwat Ini....!!

SAY SOMETHING ABOUT THIS PICTURE...!!

17 comments:

Anonymous said...

Kasihan bayi tu. Ada juga orang paling bodoh dan sanggup membiarkan anak mereka kepanasan

Anonymous said...

Jenis vengong la gamaknya ni!

Anonymous said...



KESIAN bayi INI.
TIADA KEADILAN UNTUK NYA.... TIDUR DIBAWAH PANAS.
BUKAN KAH INI ZALIM BARISAN NASIONAL.

Anonymous said...

Bila orang panggil Melayu BODOH, tahu pulak nak marah....tapi disebabkan berok2 macam ni lah orang2 cina panggil Melayu BODOH!

Anonymous said...

bodoh lagi bangang

Abdul Jalaini Abdul Jalil said...

Memang bangang.. Ini manusia jenis otak kat lubang taik..ni. Mana undang2 yg kata menjadi kesalahan membawa kanak2 masa berhimpun...

Anonymous said...

andai kata tuan2 dan puan2 dalam gambar ini diliwat atau dirogol, dan mahkamah memutuskan peliwat dan perogol tidak salah, apa perasaan anda2 semua....

andai kata anda berada dalam keadaan perbicaraan seperti anwar, adakah anwar akan membantu seperti mana tuan2 dan puan2 buat sekarang ini....

Anonymous said...

Gimik menarik..... kan Anwar sering dengan gimik2...

Anonymous said...

Mak Bapak budak tu punyer otak ada pat Kotek Anwar Pendubur!!!

Anonymous said...

Mmng Bahlol....!

balok said...

takde nk komen bnyk...cuma mak bapak anak kecik ni ...mmg mangkuk tahap gaban

Anonymous said...

Kesian ko anak...dpt mak bapak yg kepala berisi taik bukan otak!!

Anonymous said...

Nampak muka macam dalam gambar PESTA PEGANG HANJING aja.

Anonymous said...

Anjing pun tak bawak anak dia duduk tgh panas... tak tau la mak bapak nak species apa????

Anonymous said...

Sadist! Absolute sadist!

Zahg said...

tak habis2 berok2 anwar ni exploiting semua benda termasuklah bayi dan kanak2.
apakah akan jd jika puak2 haram jadah ini berkuasa.. dgn hati perut mereka yg penuh dgn pemberontakan dan tiada nilai manusia.. ini semua binatang2 gila yg Tuhan mau tunjuk pd kita.. hanya kepala dan badan mereka spt manusia.. tp otak mereka level anjing..

Anonymous said...

tak habis2 berok2 anwar ni exploiting semua benda termasuklah bayi dan kanak2.
apakah akan jd jika puak2 haram jadah ini berkuasa.. dgn hati perut mereka yg penuh dgn pemberontakan dan tiada nilai manusia.. ini semua binatang2 gila yg Tuhan mau tunjuk pd kita.. hanya kepala dan badan mereka spt manusia.. tp otak mereka level anjing..