Friday, November 21, 2014

BENARKAH Kisah Ini...? Apakah Benar RM12 Juta Wang Subsidi Beras Untuk Rakyat (SUBUR) Untuk Belanja Program UMNO Selangor Lesap...?? Nak Tanya Jer

Kalau dibelek dan dibaca pada tajuk memang agak pelik bunyinya.....

Iyalah, tajuk mengenai subsidi kerajaan untuk rakyat tetapi kenapa pula terselit kisah UMNO Selangor dalam hal ini...? Begitulah kehendaknya dalam melaksanakan urusan politik, segalanya mungkin..., apakah telah berlaku satu "kaedah" matlamat menghalalkan cara...?

Difahamkan apabila projek SUBUR yang pernah diumumkan dan dilancarkan oleh YAB PM itu "gagal" maka 'certain percentage' dana atau wang besar yang telah diperuntukan untuk projek ini telah dicadangkan untuk membantu menjayakan program untuk UMNO Selangor ketika itu.....

Menurut cerita yang disampaikan kepada Blogger MIK dan tiga sahabat yang lain...., wang besar tersebut tidak dirasai, tidak muncul dan senyap begitu sahaja kerana telah dibahagi-bahagikan sama rata sesama sendiri oleh beberapa individu.

Senak juga perut kami menyaksikan beberapa dokumen bukti bukti sahih yang menunjukkan transaksi pindahan wang maka teringatlah adegan dalam cerita Nujum Pak Belalang pembahagian harta rompakan lakonan S Shamsuddin dan Aziz Satar....

"Bro, sepatutnya semua 22 Bahagian UMNO dalam Selangor dapat RM15,000 setiap bulan untuk 3 tahun. Duit ni buat belanja untuk program program UMNO. Tapi, korang tengoklah sendiri dokumen dokumen nie..., mana duit dah pergi!" jelas orang yang mendedahkan hal ini kepada kami malam tadi.

WOW!! RM15,000 untuk 22 Bahagian UMNO untuk 3 tahun = 15,000 x 22 x 36 = RM11,880,000.00.  Hampir RM12 juta lesap....?

Apakah perkara ini benar benar berlaku....?
Siapakah yang sebenarnya yang rembat wang besar tersebut...?
Dengan siapakah wang besar itu dikongsi bersama....?

TUNGGUUUUUU.....!!

sekadar untuk singkap semula kisah SUBUR, boleh klik SINI dan SINI

12 comments:

Anonymous said...

Anak haram la sapa yg makan tu
Klu betul bgi dikata

Anonymous said...

ek elllehhh siot jer noh udang nie mcam gampangg. 12 juta pun nak kebas? mesti dia bagi duit nie kat bini bini dia la nie

Anonymous said...

HAHAHAHA TAU LAMA DAH DUIT DOK SPONSOR CERAMAH GAPS YANG DOK USUNG BEKAS2 PKR. MASHYUUUUKS DATUK NOH OMAR DGN GANG2 EX PKR MASA TU

Anonymous said...

Owh maknernyer betol la dulu wanita umno selngr ade beceriter si bini muda datuk noh pernah kembang2 hidung ler bagi tawu dia punya dia nak shopping jer 15k sebulan laki dia kasi!!! Rupa2nyer duit yg patut bg kat ketua bhgan umno tu datuk noh cilok pegi kasi kat bini bini dia dgn kroni2 dia yea!! Penyapu buruk betol la datuk noh ni nampk mcam baik jer

Anonymous said...

ternyata lah siapa yg menjadi punca kekalahan umno selangor... patut lah noh arahkan kuncu2 nya menyalahkan zin badak atas kekalahan memalukan umno selangor. rupa2nya nk sorok kegiatan menyamun

Anonymous said...

aku dgr noh bagi bini2 dia dan 2 3 org keliling dia... pukimak punya noh udang...

Anonymous said...

tah2 noh kongsi dgn pendekar yg dia usung skrg ni... si kulop tu... Noh dan Kulop berpisah tiada

Anonymous said...

noh bangsat

Anonymous said...

ale uto punya noh udang... sapu 12juta, pegi la buat plastic surgery kasi senyum sket muka tu,,,

Anonymous said...

Klakar la...

Anonymous said...

Klakar .he.he.he

Anonymous said...

President UMNO cepat panggil SPRM untuk siasat. Ini lah cara untuk bubar semua kepimpinan UMNO Selangor. F**king Sh*t....penyangak duit rakyat. Tangkap dan caj di mahkamah. Tukar semua kepimpinan UMNO Selangor, Maka apa yang Tun M cakap tu boleh dilaksanakan.