Thursday, November 27, 2014

PAU 2014 - Najib Umum Akta Hasutan Dikekalkan...!

YAB Presiden UMNO, Datuk Sri Najib dalam ucapan dasar di Perhimpunan Agung UMNO umum Akta Hasutan DIKEKALKAN.Bukan saja dipertahankan malah diperkukuh.Tepukan gemuruh dewan....

Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

5 comments:

Anonymous said...

Bila pulak AKTA I.S.A akan dikembalikan semula oleh Pak Najib sbb golongan pendatang semakin kurang ajar

Anonymous said...

Bongok style.. Najib dia yang create isu lepas tu dia yang selesaikan isu yang bukan isu..

Bodohkan semua orang dan habiskan masa kita memikir. Byk hal lagi yg perlu

Anonymous said...

Bongok style.. Najib dia yang create isu lepas tu dia yang selesaikan isu yang bukan isu..

Bodohkan semua orang dan habiskan masa kita memikir. Byk hal lagi yg perlu

Anonymous said...

eyrsedih tengok ada bendera umno yg terpacak.ikat di tepi jalan mahameru tumbang..senget/nak jatuh pun ada...takkan takde sesapa yg bertanggungjawab perasan perkara ni?ini le dikatakan kerja sambil lewa...asalkan siap cukup...tiada pemantauan...ini bukan perkara remeh...

berasiam said...

betui ka dia akan ikut apa yang PAU rumuskan nanti? selama ini PAU jadi semakin kurang ummmp kerana parti bukan lagi menguasai kerajaan. kerajaan buat bodoh aja apa yang disuarakan dalam PAU. sebab itu orang makin kurang minat nak ikut PAU. PAU jadi acara syok sendiri bila kerajaan sendiri pun tak mahu dengar apa yang diputuskan dalam PAU. pada zaman Pak Lah telah lulus usul untuk tubuh sebuah institusi gantikan ITM yang telah dinaiktaraf jadi UiTM tapi kerajaan buat pekak badak. ni bila ds presiden kata akta hasutan kekal, belum tentu kerajaan akan turut komited untuk laksanakan. kot2 lepas PAU penasihat akan marah ds PM dan ds PM akan buat keputusan sebaliknya. sebagai presiden dia buat keputusan lain tapi sebagai PM pertimbangannya mungkin berbeza. jangan terkejut jika keadaan begitu berlaku. elok kita simpan kegembiraan kita pasai hal ini hingga sebagai PM dia akan umumkan akta hasutan kekal. ingat tu, dalam PAU dia cuma sebagai presiden. keputusan untuk buat apa-apa dalam bidang kuasa kerajaan, tunggu dia pakai topi PMnya.

dia ada terang kuasa mutlak macam mana yang dia perlu untuk pulih UMNO Selangor ke?