Friday, November 28, 2014

PAU 2014 - Wakil UMNO Selangor Memalukan....!! Sombong Bodoh.....

JAHANAM...! HAMPEHH....!!

Dalam Dewan Merdeka semalam, apabila tiba giliran wakil UMNO Selangor untuk berbahas, ianya menjadi Tragedi November!

Yang dipilih untuk berbahas adalah Ketua Penerangan UMNO Selangor, Zein Isma dari UMNO Bahagian Subang. Masih mahu menegak benang yang basah, tidak mahu berpijak dibumi nyata bahawa UMNO Selangor itu LEMBAB, dia pun "membaca teks" sehingga ramai perwakilan mengantuk dan ramai yang keluar dewan kerana boring giler...

Wakil UMNO Selangor dengan muka tebal "menuntut hak" untuk diberikan kuasa penuh memilih calon PRU ke 14 nanti. Dia melalak dan menyalak dalam Dewan Merdeka kununnya UMNO Selangor kalah teruk pada PRU ke 13 sebab tersilap pilih calon dan ada dua kapten kapal....

Blog MIK nak tanya dua soalan cepumas kepada apa yang disebutkan oleh wakil UMNO Selangor itu yang meraban bercakap tak menggunakan akal yang waras seperti baru lepas kena KETUM!

PRU 12 Tahun 2008, Zein Isma yang bertanding di DUN Kota Damansara pun tersungkur tergolek tertiarap....!

Lihat data keputusan diatas itu...., Zein Isma bukan sahaja kalah majoriti 1,075 undi TETAPI jumlah UMNO hilang undi adalah 9,174 undi kerana pada PRU 11 penyandang DUN dari UMNO Dato Zainal Dahlan sudah pun memenangi kerusi Kota Damansara dengan majoriti 8,099 undi.... [8099 + 1075 = 9,174]

UMNO salah pilih calon...? Zein Isma tepuk air didulang terpercik kena mukanya sendiri yang debab itu!

PRK DUN Kajang diadakan selepas PRU 13. Sudah tak timbul kisah ada dua kapten kapal.... UMNO dikuasai sepenuhnya oleh kapten kapal bernama Noh Omar.

Calon BN menang....? Ada satu kapten kapal pun tak boleh menang!



10 comments:

Anonymous said...

Menang kita dekkkkkk...

Anonymous said...

memang HAMPEH!! masih lagi nak bergayut tak malu! Rakyat Selangor dah tak nak tengok muka2 mereka ni dah...

Carilah bakat2 muda dan bertenaga!

Anonymous said...

sorong papan tarik papan,
buah keranji dalam perahu,
suruh makan dia makan,
jadi wakil haram tak tahu.


By;Cikgu"S"

Anonymous said...

UMNO Selangor beb
tgk muka pun x selera...
sedar jugak dia.. salah pilih calon

mcm pelaq !!

Anonymous said...

aku cukup tak berkenan dengan mamat saekor ni .....hilang selera nak pangkah UMNO kalau dia jadi calon .....dia ni bangang bertingkat tingkat ..serupa dengan Noh Omar...cuma dia ni lebih sikit

Anonymous said...

aku cukup tak berkenan dengan mamat saekor ni .....hilang selera nak pangkah UMNO kalau dia jadi calon .....dia ni bangang bertingkat tingkat ..serupa dengan Noh Omar...cuma dia ni lebih sikit

mae said...

Zein Isma ni lulusan Actuarial Science. Di Malaysia hanya beberapa kerat Melayu yang berkelayakan demikian. Semasa di UiTM, sentiasa Dean's list. Untung UMNO dpt dia, tp dlm usianya yg dah 54+, dia tidak bijak dlm politik. Sikapnya jg nampak belum matang. Bijak akademik tidak semestinya bijak tadbir. Apa pun, harap ada perubahan dari beliau.

Anonymous said...

Pemimipin umno selangor mana boleh pakai..besok kalau kalah tak dpt jadi ketua cawangan or bahagian gerus keluar umno masuk pas pkr dan mungkin juga dap.....tak caya kita tunggu dan lihat...semua dah kaya so apa ada hal...tengok mat tyson je cukup...tapi masuk pas boleh basuh dosa dan masuk syurga...dah puas buat dosa ni dah tua nak bertaubat lah kot

Shamsul Anuar Abdul Samat said...

X terkata beb...bodoh bangang dan bachul..kulit cantik tp isi busuk..

Anonymous said...

mangkuk ni bertanding dulu x turun padang langsung....talam 2 muka ni.memang patut kalah...