Saturday, December 27, 2014

DAP Dan KETUM Panas Menyaksikan Perpaduan Persaudaraan Najib Dan MB PAS Di Kelantan....



Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

2 comments:

Anonymous said...

Beginilah hendaknya, manusia sepatutnya bekerjasama bukan memfitnah, memperlekeh, memburuk-buruk sesama bangsa, agama, senegara yang lebih lagi seqiblat. mudah-mudahan selepas tamatnya sessi banjir ini aku berdoa Islam kembali bersatu ditanah air yang tercinta ini. Ingat perpecahan yang dicipta oleh sikafir akan merugikan kita semua apabila mereka memerintah negara. Kita akan hanyut/mengemis ditanah air sendiri. Anwar dan DAP perlu dikalahkan. Suapaya anak-cucu kita pada hari muka tidak akan kencing atas kubur kita nanti.

Anonymous said...

Harapnya pihak blogger dapat menghebahkan kepada semua NGO yang hendak beri bantuan supaya menyelaraskan dengan Pusat Kawalan Operasi Bencana yang diketuai oleh Pegawai Daerah yang berkenaan melalui Setiausaha Keselamatan Daerah supaya tidak timbul kejadian seperti tahun lepas di mana ada kampung yang dapat bantuan sampai 4 ke 5 kali, tetapi ada kampung yang hanya dapat bantuan JKM sahaja hingga menyebabkan rasa tidak puas hati kepada kerajaan kerana menyangka bantuan NGO itu adalah bantuan dari kerajaan.

Semoga para NGO dapat memberikan kerjasama kepada pihak Pusat Kawalan Operasi Bencana untuk mengelakkan rasa tidak puas hati di kalangan mangsa yang hanya melihat orang lain saja dapat tapi dia tak dapat.

Ini bukanlah untuk pihak Pusat Kawalan Operasi Bencana nak merampas bahan itu dari pihak NGO, tetapi untuk penyelarasan supaya tidak timbul isu rasa tidak puas hati di kalangan mangsa yang ketinggalan.

Ini disebabkan NGO tidak mempunyai maklumat kawasan mana yang dah dapat sampai dua tiga kali, dan kawasan mana yang tak dapat lagi, hanya dapat dari JKM sahaja.

Oleh itu, berilah kerjasama untuk memudahkan kerja. Sekian, terima kasih.