Wednesday, February 18, 2015

Benarkah Menantu Peliwat Menangis Setelah Mendegar Penjelasan Terperinci Tan Sri Shafee Abdullah....? Anda WAJIB Tonton Video Klip Ini

Selama tujuh [7] tahun tidak pernah mana mana pihak disebelah BUKAN Pembangkang memberikan sebarang penjelasan mengenai apa yang sebenarnya berlaku dalam kes liwat Anwar-Saiful.

Menyedari tanggungjawab untuk menghormati proses perbicaraan Mahkamah, maka dengan itu pihak kerajaan terpaksa berdiam diri. Cuma yang menyalak dan berkokok hanyalah juak juak penganut fahaman Pembangkang yang diketuai oleh imam mereka Anwar Ibrahim....

Apa yang juak juak Pembangkang kata...?

Ini semua fitnah... Ini semua konspirasi jahat UMNO-BN...... Ini semua agenda untuk membunuh karier politik Anwar.... dan bermacam macam lagi tohmahan yang dinyanyikan oleh mereka.

Malam tadi bertempat di Akedemi Kepimpinan Kapten Hussein Kelana Jaya, orang yang paling relevan untuk menceritakan Kisah Benar mengenai Kes Liwat Anwar-Saiful ini, iaitu Tan Sri Shafee Abdullah telah diberikan ruang dan pentas untuk menghuraikan dengan secara terperinci apa yang sebenarnya belaku....

Pada sesi ini juga Shafee telah membuktikan bahawa TIDAK ada sebarang konspirasi politik, malah hadirin terpegun mendengar pendedahan bagaimana cara cara Saiful diliwat.

JOM! Saksikan video klip dibawah ini;


5 comments:

Anonymous said...

Sudah jelas, terang lagi bersuloh, 1000% Hero Tamil Autaw Keling Nuar Jubor adalah peliwat jijik lagi terkutok yg sudah harsu drejam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama, bngsa dan negara. Sedarlah dan insaflah pencacai2 dan penjilat2 Nuar, yg kamu dok bela adalah spesis yg Nabi tidak mengaku umat. Dalam kubor jawaplah, dok membela peliwat jijik lagi terkutok.

Anonymous said...

Tidur Anwar sedikit terjejas kerana gangguan nyamuk," kata Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail mengenai keadaan terkini suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim yang di penjara di Sungai Buloh.

Dr Wan Azizah berkata beliau memohon kepada pihak penjara supaya menyediakan tilam setebal dua inci dan menyelesaikan masalah tandas yang tidak sesuai.

"Pihak penjara meyakinkan kami namun kami masih menunggu janji mereka untuk menyediakan tilam setebal dua inci dan menangani masalah nyamuk selain tandas cangkung yang tidak sesuai dengan keadaan fizikal Anwar," katanya kepada pemberita di luar mahkamah
Tu lah apa pasal kaw pi belasah budak pembancuh kopi opis kaw. Salahkan kote SangPapa Norul si anukera. Si Anukera mengcangkung bila totoh Cina Doll tak sakit pun, malah lebih berenergi. inilah autaw nyonya Kipas yg akan mengemis simpati mengeluarkan airmata buaya biawak demi kote bengkok Sang anukera

Anonymous said...

United Kingdom
See also: LGBT rights in the United Kingdom

Sodomy was historically known in England and Wales as buggery, and is usually interpreted as referring to anal intercourse between two males or a male and a female. In England and Wales buggery was made a felony by the Buggery Act in 1533, during the reign of Henry VIII. The punishment for those convicted was the death penalty until 1861. James Pratt and John Smith were the last two to be executed for sodomy in 1835.

Anonymous said...

Cubit tetek orang punya lah suka, nyamok cubit sikit dah meroyan giler. Itulah perangai bacul Nuar Jubori

Anonymous said...

pencacai2 dan penjilat2 merayan sawan vavi lah. Sudah terang lagi bersuloh dan jelas tanpa syak wasangka, 1000% Nuar peliwat tahap bacul kurap. Tetatpi hanya yg busok hati dan penjilat kronik yg tak bole terima kebenaran kerna dah gian jubori mencret Nuar idola dan anukera mereka, Spesis ni lah yg kecik2 sudah harus mampos dah tuah menyusahkan diri, kelurga, bangsa dan agama