Friday, February 27, 2015

Bodoh Bangang Punya Penjilat Anwar Ibrahim...! Mahukan Lauk Dalam Penjara Sedap Sedap Ker...?

Petang semalam kecoh dibeberapa lama sosial viral gambar makan dan lauk yang perlu disantap oleh Anwar Ibrahim sebagai banduan di penjara Sungai Buloh....!

Disebarkan foto sepertimana dibawah ini, mengemis simpati dan menghasut rakyat agar membenci kerajaan. Secara logik akal kita tak perlu melatah dengan senario tersebut kerana juak juak murahan Pembangkang memang pakar untuk melaksanakan tugasan tersebut. Benak pemikiran mereka sudah rosak jahanam diliwat oleh fahaman Anwar.....


What do you expect laaa...?

Dah jadi penghuni salah satu sel penjara kerana menjalani hukuman setelah didapati bersalah, janganlah mengharapkan mendapat layanan 5 Bintang! Janganlah mahukan Tom Yam Seafood, Kailan Ikan Masin, Telor Dadar, Daging Masak Merah, Ikan Siakap Stim Limau.....

Wahai penjilat penjilat tegar Anwar....! Terima sahajalah hakikat bahawa itulah menu untuk tahanan di penjara dalam negara kita. Tak usahlah mengada-ngada mahukan yang bukan bukan....

21 comments:

Anonymous said...

Nuar Jubor meroyan sebab tak dapat karipap Daging yg menaikkan nafsu vavi beliau. Dia pikir penjara rumah pelacur ke, bole sesuka mak bapok dia. Inilah peliwat jijik lagi terkutok bernama Nuar Jubori

Anonymous said...

boleh ambil gambar dalam penjara ke?....kata telefon pun tak boleh pakai...ni boleh ambil gambar tunjuk seluruh dunia...pelik lah juga....org yg dipenjara bukan hari saja tapi dah lama...tapi selama ini tak pernah pun ada org pertikai makanan dlm penjara untuk semua banduan....

Anonymous said...

Masa sekarang nak pertontonkan apa yang Anu War makan? Masa anu war hidup mewah siap naik jet peribadi dan apa jua makanan mewah yang dia hadap tak pernah puak-puak PR ni nak keluarkan..agak-agak la mintak simpati..Prnah ke anu war pikir penyokong-penyokong dia yang miskin makan nasi lauk ikan masin sebelum ni..PERNAH KEEEEE? PR memang HIPOKRIT ..sudah-sudah la rakyat dah jelak dengan sifat nuar yang suka membodohkan orang melayu dengan lakonan bongok dia tu..

Anonymous said...

Tu pisang ada...

Anonymous said...

Banduan tetap banduan.. Salah tetap.salah.. Jangan layan apa jua tuntutan Anuar. Mahkamah dah membuAt keputusan. Muak aku dgn tuntutan Anuar seolah2 mcm tak bersalah. Dia jugalah org Yg mempertikaikan ketuanan Melayu Sehingga DAPig besar kepala.

Anonymous said...

MOST FAVOURITE MEAL FOR THIS PARTICULAR PRISONER IS.....soup bontot!!

Anonymous said...

Sampai makan pun nak spain juga..apa kata setiap hari engkau orang anta satu lauk sorang..biar berkhasiat sikit untuk Nuar Penjubur tu.
Selama ni pun kau orang dah banyak makan duit Nuar..sekarang balas la balik. Dapat makan dah kira baik..kalau pagi petang roti amacam..baru betul jadi omputih. Baru sesuai sebagai PELIWAT.

Anonymous said...

Penjilat KETUM tak mau minta bagi jubur kat KETUM ke?? Kalau nak makan sedap jangan jadi banduan la. Bodoh.

Anonymous said...

Kes Sodom #1 dahulu dia masuk sebagai TPM. Dia dapat bilik khas dengan pelbagai kemudahan. Bilik sendiri. Makanan pun special, kut2 dari kantin pengarah. Sekarang nie duduk dalam sel kecik kesorangan. Makan dan aktiviti pun sama dengan penghuni yang lain. Itu yang dia terasa sangat "sengal". Tu lah, nak dihantar Kajang tak mahu, minta Sg Buloh.

Anonymous said...

makan nak sedap... tido nak selesa...nak ada internet.. nak ada jantan jugak ke...

Anonymous said...

kata nak sama rata adil..
dan bersama rakyat
jd kena ikut la cara rakyat mkn..
kena gigit nyamuk sama dgn rakyat.

Anonymous said...

wa..wa.wa..... aku pun nak macam pak nuar jugak.... pak nuar dapat makan sedap tu... gaknya penjubur boleh makan sedap ke.... ( banduan lain menangis mintak macam pak nuar dapat.....)

Anonymous said...

Kalau kat Sudan atau Somalia itu dikira mewah tu.

Anonymous said...

Nuar Meroyan sebab tak dapat makan sup bon Tot itulag kegilaan beliau...cian dia

Anonymous said...

Jangan dihina rezeki tu.

Anonymous said...

Taktik pencacai untuk menarik sokongan dan simpati 'rakyat'. Lepas ni apa pulak 'aduan awam' yang timbul.
Kali pertama penjara mesti peroleh keistimewaan. Kali ni wajib terima pengajaran. Mahkamah ambil masa 7 tahun bersabar dan beri peluang seluas-luasnya bela diri. Gagal melawan bukti tanpa keraguan Mahkahmah jatuhkan hukuman.

Anonymous said...

Saya mencadangkan agar Gani Pataik dan Unit PEMANDU buat kertas cadangan kepada Najib supaya diadakan penjara VVIP untuk golongan atasan dan orang-orang kaya 'dipenjarakan' bila melakukan kesalahan.

Dalam 'penjara VVIP' itu wajib menyediakan sebuah 'sel' yang mempunyai 5 bilik tidur mewah beserta alatan perabot termasuk katil import dari Itali serta bantal dan tilam dari Jerman, lantainya pula marmar dari Perancis, ada bilik air mewah setiap bilik tidur itu berserta jakuzi, alatan dibuat dari marmar berkualiti tinggi dari Perancis dan Turki.

Dalam 'sel' itu juga wajib disediakan ruang makan seluas padang bola, berserta meja makan dan kerusi mewah yang diimport dari Kanada.

Selain itu, perlu disediakan TV yang ditempah khas dari Jepun yang bersaiz 100 inci beserta siaran Astro semua siaran untuk keselesaan 'banduan VVIP' dan keluarganya bila mereka melawat.

Waktu lawatan adalah sesuka hati mengikut arahan dari 'banduan VVIP' itu.

Selain itu, perlu ada mini night club dan ruang kongkek untuk 'banduan VVIP' itu mengongkek mana-mana betina atau jantan yang mereka suka.

Betina-betina muda dan jantan-jantan jambu perlu disediakan untuk 'kepuasan' tahap maksima para banduan VVIP itu.

Makanan pula perlu disediakan Chef terkenal dari Perancis, Arab Saudi, Jerman, China, Bangladesh dan lain-lainnya mengikut menu kesukaan 'banduan VVIP' itu. Makanan mestilah bertaraf 100 bintang. Macam ikan perlu ditangkap segar oleh Pengarah Penjara Sungai Buloh sendiri dan dibawa secara segar kepada tukang masak. Daging pula mesti sangat segar, setiap kali nak makan kena sembelih lembu ke, kerbau ke, kambing ke, rusa ke, apa ke yang dikehendaki oleh banduan VVIP itu. Layanan mesti tip top super first class.

Sila buat kertas kerja ini bersama Timbalan Pesuruhjaya Jabatan Penjara yang merupakan mantan Pengarah Penjara Sungai Buloh supaya memberikan kesan yang sangat berkualiti kepada para 'banduan VVIP' itu.

Inilah bila undang-undang dah dipermainkan oleh manusia yang diberi amanah hinggakan undang-undang itu diperkosa dengan kejamnya, maka lebih baik buat seperti di atas, lepas tu duit yang dibayar oleh para 'banduan VVIP' itu masuk dalam akaun orang-orang tertentu macam Peguam Negara dan Timbalan Pesuruhjaya Penjara yang merupakan mantan Pengarah Penjara Sungai Buloh sebahagiannya, lepas tu bawa anak bini pergi berjalan-jalan guna wang itu, lepas tu belanja pegawai dan kakitangan pemakan rasuah di Pejabat Peguam Negara dan Jabatan Penjara, semoga korang semua enjoy di dunia ini puas-puas, macam pantat!!!!!!

Anonymous said...

Ingatkan makan nasi basi dalam tempurung dan minum air lopak dalam botol pecah, itu pun tak tahu bersyukur lagikah? Kalau di Somalia atau Darfur, itu makanan kepada Pengarah Penjara sahaja tau, banduan lain tak layak dapat macam tu.

Anonymous said...

Kebanyakan orang Melayu Malaysia nama aje Islam tapi tak beriman...
tak percaya pada Qadak dan Qadar Allah. Allah suruh kita berusaha kemudian serahkan pada Allah nasib kita. Anwar sudah pun berusaha...selama TUHUH tahun Anwar dan keluarga berusaha tapi akhirnya kepenjara juga Anwar. Itu adalah KETENTUAN ALLAH....mungkin juga Anwar akan mengakhiri hidupnya dalam penjara. Kalau anak2 nya sayang pada papnya, suruhlah papa insaf dan taubat kerana ini baru saja dalam penjara, tidur atas tilam nipis, makan makananan orang miskin. This is nothing kalau nak dibandingkan dengan hukuman ALLAH diakhirat kelak iaitu dihumban dalam Neraka Jahanam dan dibakar hidup2. Suruhlah papa kamuinsaf dan taubatlah sebelum terlambat..

Anonymous said...

Sepatutnya Nuar Jubori dhumbankan ke dalam Penjara Abu Ghuraib di Iraq baru dia tahu dzalimi oleh Askar US yg sangat sayangkan Nuar. Askar2 dan teman2 banduan di Abu Ghuraib pasti menunggu kehadiran Papa Ku Gay Norul.

Anonymous said...

Selagi Tok Wan Jijah ank beranak tak sedar diri dan tak sedar di untung selagi tu lah isu si Jubor ni tak habis! Banduan lain dah kena humban senyap x byk citer. Banduan sekor ni lidah panjang sangat berangkai2...jilat sambung menyambung...