Monday, February 9, 2015

LIWAT TETAP LIWAT...! ESOK Keputusan Mahkamah Persekutuan... JOM Kita Imbau Kembali FAKTA Kes

menghitung hari detik demi detik
masa kunanti apa kan ada
jalan cerita kisah yang panjang
menghitung hari
Iya, esok adalah hari penentuan.... Apakah Anwar Ibrahim akan sekali lagi dihumbankan kedalam sel penjara Sungai Buloh akibat daripada perbuatannya sendiri yang memasukkan zakarnya kedalam dubur Saiful dan meninggalkan air mani bertakung sedalam 4cm...?

Berikut adalah fakta fakta kes dalam bentuk poster untuk anda anda semua mengimbau kembali perjalanan kes liwat yang sudah masuk tahun ke 7 sejak tahun 2008.

[p/s; gambar diatas hanyalah sebagai hiasan sahaja, tak ada kena mengena dengan mana mana individu samada yang masih hidup atau pun yang telah meninggal dunia]







5 comments:

Anonymous said...

aku nak komen gambar last. saksi2 yang disenaraikan memang begitu banyak. sebenarnya sebagai dummy sahaja. mereka semua tak boleh pakai sebab tidak ada apa2 keterangan untuk disampaikan. senarai yang begitu panjang hanya lakonan, kononnya begitu ramai saksi yang akan memberi keterangan bagi pihak anwar. harapannya hanya satu, mempengaruhi mahkamah dalam membuat keputusan. dengan begitu banyak penangguhan, semua perancangan awal anwar digagalkan sendiri oleh anwar. umpan memakan diri.

Anonymous said...

Sudah terang lagi bersuloh, tiada syak wasangka dan 1000% Hero Tamil, Nuar jubori adalah peliwat jijik lagi terkutok. Mula2 melalak lalak satu dunia kata liwat adalah fitnah, sekarang pulak ngaku liwat atas dasar suka gian giler sama dgn tak suka. Yg gian giler dan ketagih tahap kronik sudahlah tentu Bapak Gay SeMalaysia Nuar Jubor. Harus ingat sehari selepas Saiful buat laporan polis, si Gagah perkasa, Hero Tamil Nuar Jubori cabut lari dan curi masuk kedutaan Turki. Berani kerana benar, yg kecut perut terkencit cabut lari adalah yg peliwat jijik lagi terkutok, Nuar jubor

Anonymous said...

Sudah terang lagi bersuloh, tiada syak wasangka dan 1000% Hero Tamil, Nuar jubori adalah peliwat jijik lagi terkutok. Mula2 melalak lalak satu dunia kata liwat adalah fitnah, sekarang pulak ngaku liwat atas dasar suka gian giler sama dgn tak suka. Yg gian giler dan ketagih tahap kronik sudahlah tentu Bapak Gay SeMalaysia Nuar Jubor. Harus ingat sehari selepas Saiful buat laporan polis, si Gagah perkasa, Hero Tamil Nuar Jubori cabut lari dan curi masuk kedutaan Turki. Berani kerana benar, yg kecut perut terkencit cabut lari adalah yg peliwat jijik lagi terkutok, Nuar jubor

Anonymous said...

Harap semua pintu2 keluar djaga rapi jangan membiarkan Hero Tamil, Sivaji D Boss, Bapak Gay Semalaysia, penjubor negara meloloskan diri. Keadilan buat Saiful dan keparat2 seperti Papaku Gay Norul harus menghormati undang2 negara. Selelpas ini biao lah Nuar Jubor meringkok dalam penjara sampe mampos

Anonymous said...

Maleh aku nak imbau cerita Si Bapak Penipu alam semesta nie.. buang masa je, baik aku layan kartun doraemon & nobita.